my&bebis Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har omtrent ikke hatt sexlyst siden magen begynte å komme. Føler meg liksom så klompete og usexy med magen når vi har sex, derfor har det naturlig nok blitt lite sengekos. Har virkelig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten, men han er veldig forståelsesfull. Det har på det meste gått 3 uker uten sex! Og nå som jeg har 3 uker igjen til termin så har jeg enda mindre lyst enn før. Men nå begynner jeg å bli litt oppmuntret av at sæd visstnok kan påvirke livmora(?) og muligens hjelpe til med å sette fødselen igang;) Hvordan er det med dere andre?
enda en Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Haha, ja det er ikke særlig fristende med sex for tiden... =) Tror det er rundt 4 uker siden sist faktisk. Bruker vanligvis å være litt mer aktiv på den fronten, men det har bare ikke klaffet den siste måneden. =O Men som du sier, nå begynner det jo å friste litt, sånn i tilfelle det skulle starte noe her. Har 11 dager igjen til termin og er temmelig klar for fødsel!
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Slapp av jenter! Dette er ingen tingen!!! Vi har ikke hatt sex på minst 2 mnd. Jeg er så sår i kjeden at det er umulig, dessuten er det så nedtrykk at han bundet i meg sist gang vi hadde sex...og da kunne jeg ikke gå på flere dager. Men er liten hjelpende hånd får han i ny og ne;)
lego Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Sex? hva er det? Nei seriøst så har jeg IKKE lyst på sex om dagen... Synes det er fryktelig kjipt for gubben sin skyld, men jeg klarer bare ikke å ha sympatisex.... :s har enda noen uker igjen, så får bare håpe det tar seg opp igjen.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Akkurat fått tilbake sexlysten jeg etter snart 2 år hvor den har vært totalt fraværende, så her står det i en 2-3 ganger i uka.. Noe som er mye mer enn 1 gang hver 2mnd slik som det var tidligere Her skal det modnes!!!
skorpio9 Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Vi har sex en gang om dagen ca, jeg synes det er rart når det blir mindre...han er veldig flink til å kommentere og få meg til å føle meg litt sexy selv om jeg føler jeg ser ut som en flodhest av og til... viktig å ha litt kroppskontat da, det kan hende det er godt selv om det tar lengre tid å bli skikkelig tent:)
Tomaten Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er heldigvis av den typen som får økt sexlyst når jeg blir gravid... har vel hatt sex 4-5 ganger i uka i flere mnd nå til samboers store glede....
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 her har det vært skjelden... men har vært fra mannens side!!!Jeg ble mer og mer frustrert fordi jeg trodde jeg var altfor svær og ekkel at han ikke ville ha meg, så jeg ble tilslutt dritsur!! han stakkar, hadde bare vært redd for at det kunne være farlig o.l dårlig opplyst han visst.. sånn går det når man ikke "prater om det" HAHA!!! så når jeg sa at det er HEELT trygt, og at han IKKE kommer borti hodet på ungen, da er det gått litt lettere.. men jeg føler han har litt sperre.. så vil ikke mase mer med han, han får komme når ha er klar..
Hormonelle Frikadelle Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Litt mindre på den fronten ja. Men vi en veldig stresset hverdag i tillegg for tiden da. Men en 2-3 ganger om uka ca. Og så har vi hatt en "kjæreste-helg" denne helga for å pleie forholdet litt
Daizy, mor til 2 Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Vi har sex ca hver andre-tredje dag. Det ble litt mindre midt i graviditeten, forde det tok så lang tid for meg å bli tent. Men etter vi fikk snakket om det, var det ikke noe problem for mannen med litt lengre forspill. Kos med litt kroppskontakt!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Altfor sjelden... Og jeg plages sinnssykt av dårlig samvittighet... Men lysten er veldig lite tilstede, og fysisk syns jeg også det er ubehagelig og til tider direkte vondt å ha samleie... Så stakkars kjæresten min får seg så altfor altfor lite... Jeg savner å ha samleie selv, men hele meg stritter imot. Jeg VIL jo egentlig, men det er sperrer der jeg ikke klarer å overkomme så veldig ofte. MEN, han får stadig en hjelpende hånd, oralsex og lignende, så det er ikke HELT fravær. Men det er klart, han også savner det å ha samleie, det blir ikke helt det samme med bare "avhjelpning"... Jeg håper at lysten kommer tilbake for fullt etter fødselen, for jeg hadde aldri trodd det kunne bli sånn. Jeg er egentlig veldig seksuelt aktiv, og vi hadde sex minst 5 dager i uken før... :-( Jeg har også lurt på, om det er forskjell på det der med lysten for de som venter jente og de som venter gutt ? Jeg venter jente.
my&bebis Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2009 Godt å høre at det er flere som har det som meg:) Jeg har lyst til å ha lyst, hvis dere skjønner! Og hos meg syns jeg det blir litt vanskelig å skulle tilby en hjelpende hånd når jeg ikke har lyst selv i det hele tatt. Håper at jeg blir fort fin igjen nedentil etter fødselen, sånn at sexlivet kan komme tilbake så fort som mulig. Venter jente.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 sex kva er det???? det er eit ukjent begrep her i hus..
bjoerg Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Hver kveld her i huset nå for tiden. Men det er nå stort sett for å prøve å sette i gang noe... Har funnet ut at bakfra er den eneste måten for oss å unngå å støte mot livmortappen. men det hjelper ikke noe særlig... tror det må være en mann som har funnet på at sex skal hjelpe på desperate fødeklare damer samme mannen har funnet på at fiskere må ha samleie for fiskelykke før de skal ut å fiske... (men joda- sæd inneholder hormonet prostaglandin som hjelper på modning av livmortappen- men det hjelper ikke om det ikke er klart ellers)
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 Er ikke helt sikker på hva det er du prater om her jeg......s e x??
Lillemus&mamma'n Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 De ukene mannen er hjemme, blir det tre-fire ganger i uka, men jeg er "bare" 28 uker enda, da... ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå