Gå til innhold

Hun gråter hos alle andre enn mor og far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg har en jente på snart 4 mndr. Hun har siden hun var bare 3 mndr blitt veldig skeptisk til alle andre enn mor og far. Nå har det blitt så ille at ingen andre får holde henne i et halv minutt engang før geipen kommer og det blir hylskriking. Hvorfor er det slik? Hvordan går jeg frem for å få henne vant til iallefall besteforeldrene sine? Det er trist at de ikke kan holde henne og kose med henne og jeg tør ikke tenke på å bruke dem som barnevakt igjen utifra hvordan det har gått til nå. Det er ikke noe forskjell om jeg er tilstede eller ikke og hun gir seg ikke etter en stund og jeg har ikke hjerte til å la henne gråte lenge hos andre. Noen sier at de må gjennom det for å lære å akseptere fremmede, andre sier at man ikke skal tvinge dem. Noen som har erfaring med dette og hvordan løste dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over etter hvert. Jeg syns ikke man skal la en baby skrike unødvendig, når hun skriker i fanget på andre, er det fordi hun føler seg usikker. En usikker baby er redd, og det skal man unngå så best man kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...