Karma! Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 holdt på å krasje i går.. kom ned en bakke på klink is og så kom det en ungdom opp i ganske god fart begge brå bremset og jeg skled sidelengs ned over. gutten fikk rygget og endte også sidelengs og stoppet i autovernet- han fikk skrape på bakskjermen i en bil som så nokså ny ut.. ikke veldige skraper men litt og enda litt mer skraper da han prøvde å komme på gang igjen.. min bil stoppet ca 7m i fra hans bil og var ikke i hans- altså det var ikke min skyld.. men nå har det seg slik at jeg synes så synd i denne gutten som var så smart å begynte å rygge at jeg føler jeg må få tak i nr hans for å si at jeg kan være m å betale hvis han vil få fikset dette... hadde dere gjort det?? ikke d at jeg vil betale alt men et par tusen kanskje- vet ikke helt hva det koster å få det fikset... må bare tilføye at det var en smal grusvei..
Karma! Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2009 må jo tilføye at han sa det ikke gjorde noen ting... men likevel :-((
*SamSung* Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Så snill du er Virkelig! Han blir sikkert utrolig letta !
alvis Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Du er utroligt snill da:) Det er jo ikke sikkert han skal gjøre noe med skrapen men hvis han skal det setter han sikkert utrolig pris på litt hjelp økonomisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå