englemamma77 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 noen flere i samme situasjon?? virker ikke som om det er noe på gang -kjenner ingen tegn til fødsel..ååååå har så lyst til å møte lillegutt nå! en prøvelse dette her... andre som har erfaring med at fødsel starter uten særlig forvarsel?
Dossa :) Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Ting kan skje veldig fort Svigerinna til min svigerinne våknet inatt med rier og en halv time seinere så var gutten ute Hun var 9 dager på overtid. Hold motet oppe, gutten kan komme når du minst aner det
birrisj05.02.09 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er to dager på overtid og kjenner stortsett ikke en dritt.. litt nedpress og stikking på natta, men på dagen er det stille.. Leeeei nå!
englemamma77 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 æsj,ja hva skal man gjøre..?! ikke mange kjærringråd som frister heller...)men hvis dette fortsetter er det mulig det blir noe på gubben...hehe- ikke aktuelt enda tror jeg.. har du tatt modningsaku forresten? lykke til da-sender deg fødestøv!!
englemamma77 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 godt å høre!! da håper vi han plutselig dukker opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå