Gå til innhold

gøy for 2 åringer i korketrekkeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller blir det for bratt?

det er sikkert 10 år siden jeg var der sist... hehe.. men med dette været og fri på mandag... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok for bratt, og muligns for skummelt til en 2 åring. Men dere kan jo likevel dra opp på frognerseteren å ake i bakkene rundt der.

Skrevet

ja kanskje den er for bratt. han er en feiging... hehe.. men det er jo heldigvis på dagtid. så da er det jo sikkert ikke så mange folk der :)

hm... kanskje jeg bare skal bli i hagen... hehe

Skrevet

Foran deg på en rattkjelke vil jeg tro det går bra hvis du har en tøff 2åring. Men nå er det vel ca15år siden jeg var der sist og da husker jeg at bakken var treg og at jeg hadde et dårlig akebrett...

Skrevet

ikke noen tøff 2 åring her nei.. hehe.. en ganske feig en om jeg får si det selv... hehe

men jeg husker også bakkene som trege, og jeg har det samme dårlige akebrette enda.... hehe... så det kan jo hende vi sneiler oss nedover... hehe

Skrevet

Nja, ville tenkt meg godt om i hvert fall.

Eldstemann her var med da han var 2 år. Det er viktig å huske hjelm, det går fort i svingene.

Jeg kjenner faktisk flere som har blitt skadet i Korken.

Cluet når man drar med så små barn er at når man går av tbanen så slipper man alle de andre foran, så man kan ake bakerst. Da bestemmer man tempoet selv, og man trenger ikke å ha angst for å få en "udødelig fjortis" i ræva.

Skrevet

hm... hjelm ja, der sier du noe. får man leid det der?... hehe

Gjest Siklerotte
Skrevet

Du får leid hjelm og kjelke der mener jeg veldig sikkert, men vet ikke om de har til så små barn da... (altså hjelmen, kjelken vet jeg....) Allikevel ville jeg nok ikke tatt med meg en toåring opp i korketrekkeren - for det er ikke et sted for dem igrunn.

Skrevet

har helt glemt denne korketrekkeren jeg og har aldri akt der, men nå skal jeg jaggu ta med mann og barn dit ja! det står at de har hjelmer til utleie også. skal jaggu leie kjelke der og hjelm til de voksne. hihii. nå må jeg bare finne en dag å dra på. hurrah.

Skrevet

Tror ikke jeg ville tatt en toåring med i korketrekker'n. Kan godt være at han liker det men er dessverre ikke alle som kjører like pent der og tar hensyn. Husker eksen min fortalte at da de var smågutter, for mange herrens år siden, hadde de alltid konkurranse om å tippe over flest mulig kjelker på veien nedover. Slapp av, du møter ikke de der hehe men det er mange andre som kjører som svin.

Kan dere ikke bare ake et annet sted?

Uansett så leier de helt sikkert ut hjelm.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tror jeg ville satset på en ukedag, dog, bakkene kan gjerne være fulle av fjortiser som er der på skoletur... I helgene pleier det å være MANGE.

Skrevet

jo da, vi kan ake et annet sted. det bare frister litt å slippe å gå opp bakkene... hehe.. også hadde jeg et håp om at det sikkert ikke var mange tullinger der på dagtid på en mandag. da er vel de fleste på skolen/jobb/sover? men kanskje jeg tar helt feil.

bygge snømann i hagen funker også fint.

Skrevet

hehe... oki, da blir det snømann i hagen.. hehe.

hva hadde skjedd med sønnen min sin sikkerhet om jeg ikke hadde kjære dib :-)

Skrevet

Spørs hvor tidlig du mener. Disse tullingene jeg pratet om var i korketrekker'n med en gang skolen sluttet. Men det er sikkert smart å dra opp tidlig på formiddagen. Er jo bare å ta trikken opp og se. Og hvis ikke er jo eplekaken og kakaoen nydelig: Syns helt sikkert en liten pode på 2 også :)

Skrevet

Sist jeg var i korketrekkeren fikk en i følge slått ut to fortenner, en fikk hjernerystelse og en brist i ryggen. Etter det sinnsyke kjøret som var der den dagen, imbesil kamikazeungdom og 40åringer som retarderte tilbake til puberteten, har jeg aldri dratt tilbake. Skummelt!

Skrevet

hvor er eplekaken og kakaoen?

kan man ta banen opp bakken da også? (lating er jeg)

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort. Jusk; det er en OL løype. Veldig m,ange skader seg der hver vinter, noen av dem alvorlig Om dere tar det pent er det altfor mange andre som ikke gjør det.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Frognerseteren - og ja, det kan du. Det er jo fra Frognerseteren at bakken starter.

Skrevet

ja så da blir det det samme... jaja.. da blir vi her eller stikker til akebakken i ski, den er også fin. og jeg har nok ikke vondt av å gå... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...