Gå til innhold

Jeg er virkelig bekymret for min mann :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber ekstremt mye, og reiser mye i jobben. Han har ikke vært hjemme mer enn to dager siden november. Han har vært veldig deprimert den siste måneden. I dag ringte han for å snakke med jenta vår, og da han snakket med meg, sa han bare at han ikke har det særlig bra for tiden. Han hørtes helt fjern ut. Da la han også på. Jeg prøvde å ringe opp igjen etter en stund, men telefonen er av. Er redd han kan prøve å ta livet sitt, siden han har hatt tanker om dette før... I beste fall er han bare gått på fylla, som han pleier når livet går i mot ham.. Men jeg vet ikke om jeg klarer å roe meg ned med den tanken. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg visste hvor han var så ville jeg fått fatt i ham. Er det noen du kan kontakte ? Hva sa han til datteren deres ? Det kan være viktig og avgjørende.

Skrevet

Han bare spurte henne om hun skulle se barnetv, og sa at hun måtte legge seg fint og sånn. Hadde han på høytaler. Sa ingenting uvanlig, men hørtes litt sløvere ut enn vanlig.

Jeg vet bare hvilken by han er i, og det er 3-4 timer borte og avhengig av ferje, så jeg har ikke anledning til å reise. Har lurt på å ringe politiet, men sitter og håper at han bare sover eller noe.. Eller at batteriet på mobilen er gått, og at han ikke har skrudd den på igjen. Kan jo være en naturlig forklaring, men det er så ekkelt, med tanke på måten han har vært i det siste.

Skrevet

Kanskje han har damebesøk? Ikke for å gjøre deg redd for noe annet i tillegg, men han kan være utro, og ha dårlig samvittighet.

Her er ugler i mosen, og du tenger uansett å komme til bunns i ting.

Skrevet

Kjære deg!

Jeg får helt vondt av deg nå.

Er det slik at mannen din er deprimert fordi han er mye borte pga jobb? Og det gjør deg også deprimert?

Og du er redd for at han skal ta livet sitt? (det er DU som kjenner han best her)

Da vil jeg bare si en ting: Han må finne seg en ny jobb. Han må slutte! Hvis en tar selvmord pga det her, så er det mye bedre å ha en arbeidsløs mann, enn en død mann!

Skaff barnevakt og finn mannen din :)

Skrevet

Ring hotellet og be om å bli satt over til rommet hans. Evt be de sjekke at alt er ok og be han ringe deg.

Skrevet

Det er bare et midlertidig engasjement i jobben. Skal egentlig være en måned til, men det var aldri meningen at han skulle jobbe så mye.. Han trodde at han fikk tid til å komme hjem hver helg. Nei, jeg får prøve en stund til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...