Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter!

Jeg trodde TR kom en dag før. jeg hadde tatt flere tester (billigstrimmel) og de var negative. MEN så sluttet jeg å blø, det ble ikke skikkelig mensen. Derfor tok jeg en QR test til morran i dag. men den slo ikke positivt ut med en gang så jeg gikk å la meg igjen. Men da jeg så på den to timer seinere var det en svak rosa strek!

derfor dro jeg å kjøpte en CB digital og den viste GRAVID mot meg! Hurra! Jeg er gravid! Alle gode ting er tre for meg!

Lykke til jenter! Jeg ønsker dere den opplevelsen jeg akkurat fikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Hvilke symptomer har du harr da??

Skrevet

hei!

jeg har hatt stikkinger og mye murring i livmor området. Jeg har vært svimmel, og veldig trøtt. det svir på våtkanten rundt øye lissom. går å legger meg kl halv ti. Jeg hadde vondt i brystvortene i et par uker, men det forsvant den siste uka. Humøret mitt har vært som en berg og dalbane. Tårer og latter på 30 sekunder. Ellers hadde jeg litt blødning 4 dager etter EL og på IKM dagen. derfor trodde jeg at jeg fikk mensen. men den kom lissom ikke ordentlig. jeg har også vondt i hodet. og jeg har kuttet ned på kaffen uten at jeg har bestemt meg for det. det er lissom ikke så interessant lenger.

Livmortappen har forandret seg også. den har skiftet form på en måte. Den er ikke helt rund lenger, det kom en forhøyning på den ene siden. det var rart synes jeg. men det er vel at den har trekt seg sammen, og da er det en liten "skrukk" på den. hvis du forsto det.

:)

Skrevet

Gratulerer så masse å lykke til på veien:)

Skrevet
:) Gratulerer!! Lykke til videre! Oktoberbaby da :))
Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Jeg fikk pos test i går, men har ikke IKM før mandag. Da sees vi på første tri. Hurra for oktoberbabyer:)

Skrevet

Ja, det gjør vi! tusen takk alle sammen!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Håper dere får et flott svangerskap:)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...