Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 jenta mi har siden i går morges hatt 39 til 39,6 i feber og den går ikke ned med paracet heller,ho er jo helt borte stakkar og har mer eller mindre soveet i hele dag. Er dette høy feber og bør eg ta ho te legen hvis den ikke går ned snart?synes så synd på ho der ho ligger på pappaens mage i sofaen.
alvis Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg vil si at over 39,5 er høy feber. Gutten vår på 3 blir helt slapp og sover hvis han har 39,1 mens lillebror kan ha 40 før han blir veldig slapp. Jeg har fått beskjed av lege at hvis feberen ikke går ned med paracet bør man kontakte lege. Da kan det være en bakteriell infeksjon som krever antibiotika behandling. Kanskje du kan ringe legevakten?
attpåklatt1 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Det er allmenntilstanden som avgjør. Noen er slappe ved 39 gr og andre kan ha 40 uten problemer.. Men det sies at om ikke feberen går ned når de har fått febernedssettende, kontakt lege. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå