Gå til innhold

Føler jeg har et lite dilemma nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte ei jeg er på barselgruppe med tidligere idag, og vi ble jo stående å småprate litt. Så kom vi inn på planer for lørdagen, og da sier hun så glad: Vi skal planlegge sommerferien ikveld vi. Vurderer å leie hus i danmark. Så glad og fornøyd. MEN, så har det seg sånn at jeg da vet at samboeren hennes har ett forhold på si med ei anna ei.

Jeg føler ikke at jeg er i posisjon til å si noe til henne heller. Men føler meg på en måte råtten når jeg ser og hører henne, og vet det jeg vet.

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til samboeren hennes at du vet hva han holder på med og at han for faen får se til å bli voksen!

Skrevet

Du ringer samboeren og forteller at hvis ikke samboeren forteller det innen ei uke, sier du det selv.

Eller så skriver du brev til samboeren hans.

Skrevet

Eller du kontakter henne han er utro med, og sier at du vet alt, og skal fortelle hele smørja.

JEG ER SÅ FORBANNA PÅ UTROSKAP!!!

Skrevet

Men jeg har ikke lyst å involvere meg mer, enn jeg allerede har blitt:(

Synes veldig synd på henne da, men det er jo på en måte dems problem.

Men noe dritt å vite sånt om andre likevel:(

HI

Skrevet

Hi; Skaff deg en ryggrad da, jenta mi!

Visst du synes så synd på henne, noe det er, får du pokker meg fortelle henne hva du vet! Utroskap er det VERSTE jeg vet. Har du lagt merke til at stort sett hver eneste gang det skjer drap/forsøk på drap, ligger det utroskap bak.

Ikke at det er akseptabelt, langt ifra, men gang på gang vipper det rundt for mennesker som blir utsatt for utroskap!

Uansett, hadde beste kameraten min holdt på slik, hadde jeg sagt at enten forteller han det selv, eller så gjør jeg det!

Skjerp deg!

Skrevet

Vi er ikke venner! Jeg kjenner henne fra barselgruppa mi. Og vet hvem samboeren hennes er, fordi stedet vi bor ikke er så stort!

Hadde min venninne vært utsatt for dette, hadde jeg sagt ifra, selvfølgelig!

HI

Skrevet

Du kan jo sette deg selv i den situasjonen da. Hvis det var hun som visste noe om din kjære og en annen dame.

Jeg skjønner at du er i en vanskelig situasjon. Men her er det kun en ting å gjøre,enten får han fortelle det selv,ellers så får du gjøre det.

Hvordan vet du det forresten...?

Skrevet

Snu på flisa Hi. Hva hadde du følt om en fra barselgruppa di hadde visst at mannen din var utro?

Ville du ikke at hun skulle fortalt deg det?

Ikke tenk like langt som nesa di, tenk hva du ville følt selv.

Utroskap takler jeg bare ikke!

Skrevet

Prøv å snu på flisa dere da jenter. Det er ikke bare lett å skulle fortelle ei dere ikke kjenner mer enn fra en barselgruppe, at: Hei du, mannen din er utro!

Gode venner man prater med alt om er en ting, men en man kun snakker barn med og knapt nok noe mer. Ikke bare lett!

Jeg liker heller ikke utroskap!

HI

Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke blandet meg. Jeg hadde aldri tatt det opp med HENNE. I beste fall hadde jeg tatt en prat med samboer. Men da måtte jeg vært 100% på at han hadde et forhold som ikke var avsluttet. Var det snakk om en tilfeldig engangsforbindelse, hadde jeg lagt saken på is og ikke tenkt mer på dette.

I mange tilfeller kan slik innblanding gjøre vondt verre. Her er det også barn med i bildet. Nei, la folk få ordne opp slik. Verden blir ikke bedre at vi skal være sladder-kjærringer. Kanskje er den danmarks-familien nettopp det de trenger for å redde forholdet sitt. Og hvem vet, kanskje vet hun det allerede, og blir ekstra såret fordi du vet noe du egentlig ikke skal vite.

Skrevet

skjønner det ikke er så lett når du ikke kjenner henne bedre, men prøv å si det til henne. *det er ikke lett å si dette å føles litt rart siden vi ikke kjenner hverandre, men syns du har rett til å vite det. jeg vet dessverre at mannen din er utro. * no sånt i den duren :S hun vil nok sette utrolig stor pris på at du sier det! lykke til.

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe.

Jeg ville ikke vistt noe selv heller. jeg vil heller leve med skylapper fremfor å få noe sånt avslørt av en fremmed...

Skrevet

Anonym 20.37: Jeg hadde absolutt ikke blitt "glad" om en ganske ukjent mamma fra barselgruppen min hadde fortalt meg noe så privat. Tror jeg hadde falt sønder og sammen. Hun har vel evnt fortrolige venninner selv som kan fortelle det, hvis nå alle rundt der vet det likevel.

Skrevet

Dersom du vet hvem han er så kan du jo ta en telefon, fortelle hva du vet og gi han valget. Enten sier han det eller så sier du det til henne. Forhåpentligvis har han vett nok til å si det selv.

Skrevet

Skriv et brev, så slipper du at de vet det er deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...