lillelulla Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 jeg er ikke mer enn et par dager over da men har alltid regelmessing...spennende:)
Nanamor Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Ja jeg! Synes det er utrolig irriterende jeg da ;P Pleier også alltid å være veldig regelmessig. Håper ikke jeg må gå slik lenge, utrolig frustrerende å ikke vite...
Villemo&Pjokken Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Ettersom det jo har blitt søndag, så kan jeg si at jeg er 4 dager over IKM Jeg er en av de som er uheldig med gravitester, de viser ikke + før jeg er 3 uker over IKM selv om jeg er gravid, så ettersom jeg ikke klarte å dy meg og har testa 2 ganger nå, skal jeg vente til neste helg med å teste igjen. Er jo så dyre disse testene!! Og kjempe irriterende at man skal gå så lenge. Jeg er 99% sikker på at jeg er gravid, men behøver en + test for å tørre å slippe jubelen løs Vi har prøvd siden i sommer og hatt en SA i mellomtiden. Har en gutt fra før.
Nanamor Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Ja det er jo faktisk blitt søndag nå, da er jeg 2 dager over ikm ) Dette blir bare bedre og bedre! Jeg er også rimelig sikker på at jeg er gravid.. men vil veldig gjerne få en positiv test som bekrefter det Har en del billigtester liggende, tror ikke de blir liggende så lenge at det gjør noe
Frk Marge Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 nå er det strengt tatt mandag, så er 2 dager over den første dagen jeg satt som mulig ikm.... (siden jeg har vært litt uregelmessig de siste mnd, har jeg gitt meg selv en ikm-periode istedenfor ikmdag denne gangen.... kanskje jeg slipper å bli så skuffet?) teller ikke egentlig sånn offisiellt før etter tirsdag....
Nanamor Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Da er jeg 3dager over! Det har aldri skjedd før... men fremdeles negativ test.. hmmm... tror ikke jeg skal teste igjen nå før til helgen igjen, om jeg klarer å la vær da
Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Enig meg deg... Jeg er 2 uker ikm. spennende.. men bare neg tester og mange troende symptomer...
Lotta2010x2012 Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Nå er jeg faktisk en dag over ikm her jeg også Pleier å ha veldig regelmessig, men den kommer vel litt senere i dag tenker jeg... I natt drømte jeg at jeg fikk positiv test tre ganger, og hver gang jeg våknet var jeg like skuffet. Siste gangen jeg drømte det, gråt jeg til og med, for jeg var såååå glad inni drømmen, men så gløtta jeg på øya og skjønte at det var bare en drøm det også... snifs... Men pleier å få drit vondt når mensen kommer, så burde merke noe snart syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå