Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 ... kan jeg da spille dem på sonefri dvd-spiller her hjemme? Når jeg prøver å bestille, får jeg opp en advarsel om at kunder har opplevd at det ikke går.. Bare lurer på om noen har erfaring.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Vi har handlet masse både fra usa og australia til vår sonefrie spiller og aldri opplevd at det ikke lar seg avspille. Så vår erfaring er at det går helt fint :-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har iallfall bestilt på amazon, og det har gått bra. Kan jo ikke garantere at det går bestandig, for så peiling har jeg ikke. Hvis du har sonefri spiller så skal det vel i teorien gå an å spille alle dvd'er
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 Her er meldingen jeg får: Important Message Please note: Your order contains at least one Region 1 (Canada and U.S.) encoded DVD. Region 1 DVDs might not play in DVD players sold in the country where this order is being shipped. Please also note that some Region 1 DVDs contain a Regional Coding Enhancement. Some of our international customers have had problems playing these enhanced discs on their “region-free” DVD players. Learn more about DVD region encoding and formats. To modify your order, edit the quantities below.
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Det er en standardbeskjed alle med adresse utenom sone 1 får. Har som sagt aldri opplevd problemer, men det forekommer vel en gang eller tre i blant da, siden de har advarselen der.
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2009 Det er vel bare for å sikre seg da antagelig.. Går sikkert greit, har kjøpt dvd´er i USA før, men da bare i butikk. I verste fall kan jeg vel bytte region, og spiller den på macen kanskje? Anyways, nå er den bestilt:-D Takk for hjelpen!
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2009 Men du pila, når jeg bestilte står det at filmen (før shipping eller noe) koster 36.99 USD. Dette kommer opp som 512 kr og noe. Er ikke det litt mye? Mente det ikke skal bli mer enn ca. 260 kr?
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2009 Ooops, har visst bestilt to jeg nå, da stemmer jo prisen bedre...hehe.. Vet du om jeg får rettet opp i dette? Dette var jo særdeles sløvt av meg...
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Jeg husker ikke om Amazon har en cancel order-funksjon før pakka er sendt, men innbiller meg det. Dog mulig jeg blander med Play, for de har definitivt en slik. Gå inn på your account og view order history ellerno´ så finner du nok ut av det.
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2009 Jepp, fant ut av det, tusen takk. Jeg fikk bare kansellert hele ordren. De belaster ikke før de shipper. Så jeg kansellerte hele ordren, så bestilte jeg ett eksemplar på nytt etterpå. Gikk så fint:-) Play, selger de dvd´s og slikt?
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2009 Hehe, på Play var den 20 dollar billigere og free delivery.. Jaja, da vet jeg det til neste gang:-p
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Ja. Play.com selger momsfritt fra Jersey eller Guernsey ellerno´, en av de britiske kanaløyene i hvert fall. Frakt inkludert i prisen og alt sendes separat, så lettere å holde seg under 200-kronersgrensa der. Prisene er stort sett en anelse høyere enn Amazon.com, men konkurransedyktige i forhold til Amazon.co.uk. Og så får man pakka mye kjappere.
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2009 Æsj da, og jeg som ikke kunne vente på denne... Argh... Men når det står "series 2", de mener da sesong 2, ikke sant? For denne er nemlig ikke released i UK ennå. Derfor jeg bestilte fra Amazon i USA og ikke UK.
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2009 Nesten fristet til å bestille et eksemplar derfra også, men skal ikke la galskapen ta overhånd...:-o
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 7. februar 2009 Sjekket nærmere nå, den blir ikke released før 16. mars på play.com, så da hadde jeg ikke fått den nå uansett. Men da vet jeg hvor jeg skal bestille neste gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå