gutt04 jente 06 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Kler de på seg selv? Inne og ute klær. Hva med sko, greier de å kle av og på sko selv?
PAVEEL Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 jeg har en som blir 5 i slutten av mars, han har hatt på seg alt fra innerst til ytterst iallefall et år nå. er det seff en bukseknapp som er litt ekkel, jakke som er vanskelig å ha igjen så får han hjelp til det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Han kan det, men han får jo litt hjelp av og til =) Det med å ta dress utenfor skoene klarer han ikke. Votter er også greit å hjelpe med. Men ellers kler han stort sett på seg selv =))
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 hun kler seg helt selv ja. er mer at hun ofte ikke gidder. Men inneklær kler hun som regel alltid av og på selv. Sko kommer litt an på, men støvler og vinterstøvletter går fint. Noen pensko er mer kronglete... Hun er 4, 5 men har kledd seg selv siden hun var 4 i alle fall og ikke hatt noen problemer med vintertøyet nå. Er noen glidelåser som er mer dumme enn andre, men igjen så er det mer hva hun gidder enn hva hun klarer.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Kan, men gidder ofte ikke ;-) Eneste som han sliter litt med er enkelte typer knapper og glidelåser, men han klarer det meste her selv.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 hehe javisst gjør hun vel det, og det har hun da gjort i noen år nå. innetøy har hun iallefall kledd på selv siden hun var 2.5 år. utetøy ala dresser, sko, lue og votter iallefall siden hun var 3 år. hun får hjelp til å brette over votter og sko da såklart, og av og til går det for tregt for meg så jeg hjelper til.
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Ja. Alt bortsett fra skoknyttingen og lua - førstnevnte går på evnen, sistnevnte på viljen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå