Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og guttungen på 2 er alene (mannen jobber kveld). Er egentlig ganske utslitt og har hatt kraftige blodtrykksfall med nesten besvimelser gjentatte ganger i dag, men har klart å mobilisere krefter til å sette en pizzadeig (en god halvgrod ved spelt i).

På denne skal vi ha kylling, sataysaus, ananas og purre.

Syns egentlig jeg var flink som fant på det i dag. :) Matlysta forsvinner liksom alltid med dårlig form og/eller ingen mann hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal og ha speltpizza men med kyllingkjøttdeig, sopp, paprika, løk, og linfrø :) Mini har bestillt med mais og ost og kylling uten paprika!

Skrevet

Vi skal ha biff av hjortekjøtt ("hjemmeskutt" av mannen til en venninne, hehe...), med poteter, grønnsaker og hjemmelaget soppsaus til. Gleder meg! Har aldri smakt det før da, så bare håper det blir godt. Barna er bortreist til i morgen, så får nyte freden mens den varer :-)

Skrevet

Det hørtes godt ut det også:)

Jeg er så fornøyd med hvor lett det er å bake med speltmel, hvor smidig det er og hvordan deigen hever som bare rakkeren:) I tillegg til smaken da. :) Sunt eller ei, letteste melet jeg har bakt med. :)

Skrevet

hjort er kjempegodt, din heldiggris.

Var tidligere samboer med en hjortejeger, og maten var en klar fordel, he he.

Skrevet

Godt å høre. Er litt usikker på kjøtt, vi har det så sjeldent, men det stykket jeg fikk ser helt nydelig ut, mørkt og fint kjøtt og helt rent. Gleder meg i hvertfall :-)

Skrevet

Pleier å være veldig mørt og godt på smak! :D

Veldig godt å brune hele fileten og så ovnssteke den inni ovnene også. Med masse sopp og løk og den type ting ved siden av. :)

Skrevet

Vi skal ha kyllinglår, ris og salat. Kanskje kjedelig, men er gørr sulten, så dette kommer til å smake himmelsk....

Skrevet

Hjemmelaget pizza med deilig kjøttdeig saus, og etterpå er det en hel masse med brus og godt, hamstret litt i Sverige.

Skrevet

VI skal ha sushi hele gjengen.

Skrevet

Vi skal på Peppe`s i kveld :)))

Men i morgen skal vi ha fiskekaker i gulrotstuing, nam nam ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...