meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg og guttungen på 2 er alene (mannen jobber kveld). Er egentlig ganske utslitt og har hatt kraftige blodtrykksfall med nesten besvimelser gjentatte ganger i dag, men har klart å mobilisere krefter til å sette en pizzadeig (en god halvgrod ved spelt i). På denne skal vi ha kylling, sataysaus, ananas og purre. Syns egentlig jeg var flink som fant på det i dag. Matlysta forsvinner liksom alltid med dårlig form og/eller ingen mann hjemme.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Vi skal og ha speltpizza men med kyllingkjøttdeig, sopp, paprika, løk, og linfrø Mini har bestillt med mais og ost og kylling uten paprika!
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Vi skal ha biff av hjortekjøtt ("hjemmeskutt" av mannen til en venninne, hehe...), med poteter, grønnsaker og hjemmelaget soppsaus til. Gleder meg! Har aldri smakt det før da, så bare håper det blir godt. Barna er bortreist til i morgen, så får nyte freden mens den varer :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 Det hørtes godt ut det også Jeg er så fornøyd med hvor lett det er å bake med speltmel, hvor smidig det er og hvordan deigen hever som bare rakkeren:) I tillegg til smaken da. Sunt eller ei, letteste melet jeg har bakt med.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 hjort er kjempegodt, din heldiggris. Var tidligere samboer med en hjortejeger, og maten var en klar fordel, he he.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Godt å høre. Er litt usikker på kjøtt, vi har det så sjeldent, men det stykket jeg fikk ser helt nydelig ut, mørkt og fint kjøtt og helt rent. Gleder meg i hvertfall :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2009 Pleier å være veldig mørt og godt på smak! Veldig godt å brune hele fileten og så ovnssteke den inni ovnene også. Med masse sopp og løk og den type ting ved siden av.
batteriet! Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Vi skal ha kyllinglår, ris og salat. Kanskje kjedelig, men er gørr sulten, så dette kommer til å smake himmelsk....
litenogtjukk Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Hjemmelaget pizza med deilig kjøttdeig saus, og etterpå er det en hel masse med brus og godt, hamstret litt i Sverige.
♥ DAME Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Vi skal på Peppe`s i kveld )) Men i morgen skal vi ha fiskekaker i gulrotstuing, nam nam )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå