Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 ta eksamener som privatist? Går det an å ta en bachelor slik, bare man har godkjente fag? Ved evt jobbsøking, vil søknaden havne nederst i haugen da, eller er det like godt som å ta eksamen som student?
Sånn kan det gå Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Det står jo ikke noe sted i papirene dine om du møtte på forelesninger før du tok eksamen eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå