Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 I går etter å ha sittet en time i bil og gått litt rundt på et senter med pauser jevne mellomrom så har jeg hatt så vondt i ryggen, rompa og nedover lårene. Både frempå lårene og bak, til og med på innsiden. Jeg klarer ikke å bære noe lengre og klarer så vidt å gå. Har ikke hatt noe problemer med det før nå. Ble en søvnløs natt pga jeg hadde så vondt. Er det vanlig eller er det noe jeg bør få sjekka?
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg tror ikke det er noe farlig. Jeg har de samme symptomene som deg etter jeg har vært ute på sentret og vandret litt. Det tar 1-3 dager før jeg er "meg selv" igjen.... Må opp trapper for å gå på do her hjemme... Og etter en senter tur må gubben hjelpe meg! Men er du i tvivl, så ring jm! Masse masse lykke til!
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 jeg har det også sånn etter en tur på kjøpesenteret. jeg blir helt "rar" i benene og ryggen. jeg har vondt i bekkene så det gjør ikke saken bedre!!etter 1-2 dager så er det borte igjen. tror ikke du trenger å bekymre deg:)
birrisj05.02.09 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Det er det gjør vondt nedover lårene, akkurat som om det stråler, det er nerver som kommer i klem, sa jordmora mi. For sånn har jeg også hatt det. Jeg har plutselig fått vondt i bekkenet, intense smerter når jeg beveger meg. Var på en aller så liten joggetur på termindagen, og da fikk jeg jammen kjenne det godt i bekkenet etterpå. Så nå får jeg nøye meg med å gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå