Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig å få seg kjæreste nå som jeg har barn. Hvor skal man møte de? Hvor møtte du din nye kjæreste? Hvordan tok h*n det da du fortalte at du har barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg traff min på byen..av alle steder! Men... funker bra.. enn så lenge i hvertfall. Vi har bare vært sammen i 3 mnd og han har hilst på vesla og de har en flott kjemi. Nå viste han allerede om min situasjon før vi begynte å date så sånnsett var jeg vel heldig. Ønsker deg lykke til!! Man treffer gjerne noen når man minst venter det. Vet det er en kjisjè å si men...sant er det.Også er det gjerne gjennom venner, kollegaer eller jobb.

Skrevet

Jeg møtte verdens mest fantastiske mann på nettet. At jeg har barn sto i profilen min, så det visste han da han tok kontakt med meg:)

Skrevet

Tror de fleste er åpne for å møte noen med barn i dag, det er jo ikke så uvanlig å være aleneforelder. Jeg møtte også min nye kjæreste på nettet.

Skrevet

Jeg fikk faktisk kjæreste for 1 mnd siden!:-) Jeg møtte ham siden vi har samme vennegjeng, og etter noen måneder oppdaga vi at vi begge var forelska i hverandre. Han visste jo at jeg hadde barn, og det var helt ok. Litt rart med tanke på at vi begge er unge.

Ellers så har jeg faktisk møtt en del koselige gutter på byen og på nett, men ingen av dem var kjærestemateriale da, men gode nok som venner. Man finner dem egentlig over alt!:P

Skrevet

Møttes på byen..hehe av alle steder..snakket på tlf i 2 uker før vi møttes igjen(ville vente til jeg var barnefri) så møttes vi edrue hjemme hos han og ble fort kjærester :)

Han var litt skeptisk til at jeg hadde barn, var vel ikke akkurat drømmesituasjonen for han. Jeg ble veldig lei meg når han sa det, men jeg lot han møte datteren min etter et par mnd, å det tok ikke lange tida før han fant ut at det var ikke så verst å få en liten person med på lasset :)

Neste måned har vi vært sammen i 1 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...