Gå til innhold

alkohol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tatt en fest på over et år nå, og det blir vel en snart. Vært gravid..For å si det med en gang så er jeg ikke alkoholiker. Har ingen problemer med å ha drikkevarer i hus eller no sug etter alkohol. Men, tidligere når jeg festet så synes jeg at jeg ble alt for brisen. Er så vanskelig å kontrollere det bestandig. Er tobarnsmor og synes det er på tide å skjerpe seg litt.. Noen som har det som meg? Hvordan klarer dere å drikke sånn akkurat passe? Lurte litt på å bestemme meg i forkant for hvor mye jeg skal drikke for kvelden. På voirspielet er det greit, men kommer fort ut av tellinga når man kommer på byen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta med så mye penger, det er en måte å begrense det på. hold deg til øl, og gjerne sett grense på hvor mange øl, før du tar et glass vann mellom. Og klokkeslett for når siste alkoholinntaket skal være. F eks etter kl 24 kan du ikke drikke eller kjøpe mer alkohol.

 

Jeg klarer fint å drikke meg full, uten å bli sånn teit full, og vet alt jeg gjør både mens jeg er på fest og dagen etter:) Ikke blir jeg fyllesyk, heller.

 

Drikker kun øl, jeg, pga at alkoholvolumet er lite i forhold til mengden en klarer å drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...