bell80 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er 4+4 idag. Jeg har tatt 2 positive tester for en uke siden cirka. Har vært kvalm og trøtt, men nå har kvalmen godt over. Jeg er redd for å miste. Hvor stor sjanse er det for at det ender i SA? Har aldri vært gravid før
Idun<3tosmå<3 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Symptomer kommer og går, så synes ikke du skal bekymre deg for det. Det er like normalt å være kvalm som ikke være kvalm, og det er ikke unormalt å være kvalm og spy en dag, og være fin neste dag:) Kanskje du har hatt en rolig dag, og det er derfor kvalmen ikke er så heftig! Og om du slipper unna kvalmen synes jeg du er heldig:) Lykke til videre:)
mammaen til Odin Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Eg er enig med Trulte med bolle nr2, eg er 9 + 4 og mine symptomer har kommet og gått akkurat som det har passet de. Noen dager er puppene mine ømme, noen dager ikke. Kvalm noen dager, fin i formen andre. Så ikke være redd!! Dette komer sikkert til å gå glimrende Lykke til!!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 hei. jeg sniker litt fra 2.trimester kjenner meg litt igjen nå.. var redd for å miste.. Hadde kun ømme pupper en liten stund.. ble aldri kvalm.. trodde det var noe galt.. hadde oxo noen blødninger.. var så bekymret.. Men fikk se den lille på UL-skjermen da jeg var 10+2. Frisk Ingenting å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå