Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+4 idag. Jeg har tatt 2 positive tester for en uke siden cirka. Har vært kvalm og trøtt, men nå har kvalmen godt over.

 

Jeg er redd for å miste. Hvor stor sjanse er det for at det ender i SA? Har aldri vært gravid før

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomer kommer og går, så synes ikke du skal bekymre deg for det. Det er like normalt å være kvalm som ikke være kvalm, og det er ikke unormalt å være kvalm og spy en dag, og være fin neste dag:)

Kanskje du har hatt en rolig dag, og det er derfor kvalmen ikke er så heftig!

 

Og om du slipper unna kvalmen synes jeg du er heldig:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Eg er enig med Trulte med bolle nr2, eg er 9 + 4 og mine symptomer har kommet og gått akkurat som det har passet de. Noen dager er puppene mine ømme, noen dager ikke. Kvalm noen dager, fin i formen andre. Så ikke være redd!!

Dette komer sikkert til å gå glimrende :)

 

Lykke til!!

Skrevet

hei. jeg sniker litt fra 2.trimester ;)

kjenner meg litt igjen nå.. var redd for å miste..

Hadde kun ømme pupper en liten stund.. ble aldri kvalm.. trodde det var noe galt.. hadde oxo noen blødninger.. var så bekymret..

Men fikk se den lille på UL-skjermen da jeg var 10+2.

Frisk :)

 

Ingenting å bekymre seg for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...