Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Har tatt opp en sånn "pølse" med svin indrefilet fra fryseren i går. Hvordan tilbereder jeg den? Lurte litt på å brunne den litt i panna for så å ta den i ovnen. Men hvor lenge må den stå i ovnen? Er ca 600gram.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg pleier å putte den rett i ovnene jeg-er så lettvindt.Steker vel tja,,,,en halvtime kanskje-(ganske godt stekt da vi ikke vil ha blod på tallerkenen)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Vi skjærer den opp i skiver, bruner i panna, varmer i ovnen, og serverer med hasselbackpoteter, og enten hjemmelaget paprika&olivensaus eller kiwi&papayasaus til (eller det vil si, det er mannen min som gjør det, og jeg spiser..)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Vi skjærer den opp på langs som en baguett, legger noen skiver Norwegia i midten og surrer Stjernebacon evt spekeskinke rundt den, før den stekes i ildfast form i ovnen (ca en halvtime i ovnen mener jeg å huske)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå