Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 De siste morgenene jeg har stått opp har det vært vått i trusa mi. Vått, uten farge? Kan dette være forstervann? Går d an å lekke fostevann bare på nettene? På dagtid har jeg økt utflod, men dette har en annen konsistens og farge. Det som kommer om nettene er helt blankt og rennende. Og det lukter ikke urin. Noen med erfaringer om hva dette kan være?
Dossa :) Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg opplevde det i mitt forrige svangerskap, nemlig at jeg lekket litt forstervann. Jenta kom ca ei uke etterpå, og da hadde jeg lekket litt hver natt/morgen frem til jeg gikk inn i fødselen. Hvor mange uker er du på vei? Jeg ville ha ringt føden og forklart hvordan det hele er. De veit best
birrisj05.02.09 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har også lurt på om jeg innimellom lekker litt, da det ligner mer på vann liksom, enn utflod. Men siden det kommer så lite i slengen, så har jeg bare ikke tenkt mer på det.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Tuusen takk for svar! D er så greit å få høre andre sine erfaringer. Jeg er i uke 39. Tror nok jeg skal ringe føden en tur i morgen... Men det er så dumt hvis det bare er urin eller utflod. Hvordan kan man se/ kjenne forskjell? Jeg var ute og gikk tur idag... Det var så vondt nederst i magen at jeg måttte stoppe opp mange ganger. Da jeg kom inn var det ekstra vått der nede... Helt blankt og litt seigt. Vet ikke om d kan ha noe å si? Hvordan startet fødselen din da Oline? Gikk vannet helt til slutt eller startet det med rier?
Dossa :) Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Hvis du lekker fostervann så vil du kunne lukte det. Lukter litt søt aktig synes jeg da. Min fødsel startet med rier den gangen, vannet gikk litt seinere. Første fødsel da gikk vannet først. Jeg er spent på hvordan det vil starte denne gangen Men har att ei stund, 9 uker før jenta er ventet Lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå