Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender en god klem i dag.Å håper det blir fin feiring og masse kos.

Rart å tenke på at det er 2år siden...Jeg glemmer aldri den dagen,aldri.

Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh kjære deg......nå fikk du tårene til å trille her.........

Det går fint. Bror inviterte meg ut på helaften i går han. Tror han forsto hvor det bar om jeg ble sittende hjemme....kjente følelsene kom sigende på i går ettermiddag.

Vi dro ut og spiste middag, drakk vin og koste oss. Så gikk vi videre og møtte mange hyggelige mennesker. Mange av dem kjente jo henne og det var fint å snakke kjente jeg:-)

Og i dag så tenker jeg at feiringen blir fin og at hun som fyller 21 år i dag skal få oppmerksomheten. Hun englesøsteren min får den hver eneste dag uansett. For hun bor så dypt dypt inni hjertene våre:-)

Nå har sambo bakt boller og laget litt sen lunsj, liten rosa dupper, broren min kommer snart og så er det feiring i kveld. Tror det blir bra:-)

Og så har jeg snakket med alle barna hennes og det går fint med dem i dag også:-)

Skrevet

Hørtes koselig ut.Å få minnes di man savner er ikke alltid enkelt.Å te en slik kveld ute måtte være stort.Å få snakke,le og kose seg.men jeg vet dere alle vil kose dere i dag.Å feire 21 års dag,det er stort =)))

Da er man liksom ordentlig voksen.hehe

Denne datoen er alltid prenta i meg..Jeg glemmer aldri da beskjeden kom.

jeg skal snart sende gubbe på sykehuset.Mamman hans er blitt værre.Han skulle dra i går,men han dro ikke...Kom hjem mange timer etter at han dro.Han kan ikke forklare hvorfor,men jeg vet nok....

Jeg vurderer bollebaking og verdens beste kake.Noe må jeg gjøre her jeg sitter med tankene =))

Håper dere alle sammen får en fin dag med StoreRosa ;o)

Husk ballonger,hehe

Skrevet

Sambo har bakt sjokoladeboller her i dag:-)

Nå ringte mellomste rosa og gråt......nå hadde de triste tankene innhentet henne. Og hun er hos kjæresten. Så da må vi hente hjem henne og bruke litt trøste-og pratetid. Det er viktig det..

Håper det går bra med svigermor og at han drar til henne i dag!

Skrevet

Vil bare sende noen gode klemmer til dere to som har hatt spesielle merkedager i helgen!! Har tenkt på dere :)

God bedring til svigermoren din, Midnight Sun!!

Og grattis med voksen dame i familien, Attpåklatten!!

Skrevet

Tenkte på dere begge to i går - dere flotte damer med merkedag:=) Hadde bare ikke tid til å skrive her.... Men det er flott å lese at dagen ble fin til tross!

Skrevet

...øhh... jeg er kanskje litt i forkant med merkedagen til damer nr. 2 her... Men uannsett Klemmer på;=D

Skrevet

Vil bare signere denne, og sender over et par klemmer - litt forsinket. c",)

Skrevet

Takk dere:-)

Det ble en fin helg....heldigvis. Kjente det vonde og triste kom krypende på fredag, men bror skjønte hva som skulle til og det ble bra. Lørdagen var vellykket og helgen ble en god en. Det er godt å kjenne på.....

Igår var vi ute og baset i snøen og drakk kakao med krem. Så var vi inne og koste oss resten av kvelden i varmen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...