Gå til innhold

Morsdag atter en gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en farsdag her et år hvor stesønnen ikke engang ringte (han var 7 år) far, så bestemte jeg meg vel egentlig innerst inne at de morsdagene hvor stebarnet er her - så skulle vi ikke gjøre de store anstrengelsene. Men så glemmer man det når dagen nermer seg.

Så nå har guttungen laget morsdagsgave + kort, pakket inn i ei diiiiiger eske han fant i kjellern, også skal vi kjøre med den og sette på trappa hennes. Jeg vet at hun synes det er stas, sånn at ikke noen tror det er påtrengende på noen måte:)

¨Guttungen synes det er gøy iallfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldig mamma :-) og så heldig sønn :-)

gleder meg til småen blir så stor at han kan finne på noe

Skrevet

sånn er det her også... når far (mannen min) hr bursdag eller farsdag, hører han ingenting fra barna sine. ikke helga før eller etter heller... nå hadde jeg bestemt meg for å ikke anstrenge meg med oppmerksomhet til mor.. men det hadde jeg ikke hjerte til når dagen kom.. så den eldste og jeg bakte boller og lagde kort som hun kunne ta med hjem til mamma.. ikke jentas skyld at moren ikke tenker på at det kanskje sårer far at han ikke hører noe

Skrevet

Mannen min sa faktisk fra om at han ventet på en telefon etter det året. Så i fjor ringte faktisk sønnen og gratulerte han. Vi har ei flott mamma, så stort sett går det greit å snakke om tingene uten at det blir noen store konflikter utav det. Men vi velger kampene med omhu, og svlger noen kameler innimellom:)

Ang morsdagen, så synes jo jeg det er gøy at han kan finne på noe, for jeg vet at det betyr så mye! Men klart, jeg forstår at det ikke er gjennomførbart i alle familier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...