Gå til innhold

ca 4 uker lenger å vente....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble visst et langt svangerskap dette.... Var visst ca 4 uker kortere på vei, enn hva legen trodde... Jaja, så lenge alt er bra så er det greit. Skal på ny UL om 3 1/2 uke... Blir spennende.

Andre som har blitt satt tilbake??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ble satt tilbake 2 uker jeg... men ... men.. ungen kommer nr den kommer, så blir spennende å se... :)

Skrevet

Eg ble satt tilbake 3 uker med førstemann, men da jenta vår var født så sa barnelegen på sjukehuset at han trodde ikkje at ho ble født så mye fortidlig som ho ble... Ble i følge UL født 4 uker før termin, men ifølge min kun 2 uker... Så eg e glad eg fødte før, og ikkje etter termin...

Skrevet

Uff...Jeg var på UL i min mensuke 18, da viste det seg at jeg bare var 16 uker på vei, da fikk jeg ikke ny termin fordi lillegutten var for liten til å fastsette termin!Men jeg er 100% sikker på mensuken min...Jeg skal tilbake neste uke å få fastsatt en termin, er ganske så spent på det...Håper jeg ikke blir satt så altfor mye tilbake!!!

Skrevet

jeg ble satt til bake 7 dager

Skrevet

Jeg også ble satt tilbake med 4 uker, men lille jenta vår var frisk som en fisk så da er det det viktigste..;) Men var litt skuffende å måtte vente en måned ekstra da, men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...