Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Det ble visst et langt svangerskap dette.... Var visst ca 4 uker kortere på vei, enn hva legen trodde... Jaja, så lenge alt er bra så er det greit. Skal på ny UL om 3 1/2 uke... Blir spennende. Andre som har blitt satt tilbake??
charlotte27 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Ja jeg ble satt tilbake 2 uker jeg... men ... men.. ungen kommer nr den kommer, så blir spennende å se...
Arb.ledig husmor Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Eg ble satt tilbake 3 uker med førstemann, men da jenta vår var født så sa barnelegen på sjukehuset at han trodde ikkje at ho ble født så mye fortidlig som ho ble... Ble i følge UL født 4 uker før termin, men ifølge min kun 2 uker... Så eg e glad eg fødte før, og ikkje etter termin...
Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Uff...Jeg var på UL i min mensuke 18, da viste det seg at jeg bare var 16 uker på vei, da fikk jeg ikke ny termin fordi lillegutten var for liten til å fastsette termin!Men jeg er 100% sikker på mensuken min...Jeg skal tilbake neste uke å få fastsatt en termin, er ganske så spent på det...Håper jeg ikke blir satt så altfor mye tilbake!!!
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 jeg ble satt til bake 7 dager
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Jeg også ble satt tilbake med 4 uker, men lille jenta vår var frisk som en fisk så da er det det viktigste.. Men var litt skuffende å måtte vente en måned ekstra da, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå