Gå til innhold

Teflon eller ikke?? (gryter og panner)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere i hjemmet og hvorfor.

Og BTV er det bare meg som får hakk og riper som flasser i teflongryter og panner? Kjøper HØYANG og TEFAL, så burde ikke stå på kvaliteten. Vasker opp for hånd uten såpe og bruker plast. Likevel er de ødelagte etter 1 år. Nå vurderer jeg å bytte ut alt med "vanlige" panner og gryter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker bare teflon. eller jeg har flere vanlige gryter, men da blir det så fort svidd. spesielt når jeg skal løpe etter småen samtidig.

men jeg kjøper mine på foreksempel nille. altså de billigste teflon grytene man kan få tak i. og den første kjøpte jeg når jeg var 15 og funker utmerked enda. ikke noe riper i den.

hm... rart det blir riper i din. men alltid når jeg er på besøk hos folk så er det riper i dems teflongyter.

Skrevet

Jeg er nazi på at det skal ikke metall i grytene. Mannen får hunkjeft når han prøver seg med en metalløse. Men har bare en teflonkjele, og 2 panner. Resten vanlig. Synes det holder. Bruker kjelen til saus og grøt. Poteter brenner seg jo ikke.Jeg har høyang, men vet ikke om det betyr så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...