Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Har egentlig prøvepause da mensen kom..fikk positiv el test dag 6 i ny syklus.Trodde jo nesten at jeg var gravid,men en test avkreftet dette.Så konkluderte med at den testen rett og slett var feil(cb digital el test) Men sjekk tempen min i dag?Det ser jo nesten ut som jeg hadde el dag 7 gjør det ikke.det er jo enda tidlig å få bekreftet det.gidder dere ta en titt? http://www.fertilityfriend.com/home/228f3a
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hei Mannaen! Ja, kan jaggu meg se ut som om du hadde EL på CD 8.. Men det er jo som du sier avhengig av at tempen holder seg høy da. Kan jo også være at du har drømt, bevegd deg, hatt feber eller noe annet som har påvirket tempen. Blir nå spennende så følge med på tempen videre.
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Ja dag 8 mente jeg jo selfølgelig..I dag satte ff krysset.Jeg er helt sjokket jeg...Det kan jo ikke stemme.....Bruker cbfm den står på lav enda(dag11)jeg pleier å få høy dag 8....merkelig... Da har jeg sikkert hatt el dag 8 da..fortsetter med monitoren for å dobbelsjekke.. er det tvil når du ser på tempene?er de for lave nå eller??Takk for at du gidder å svare en masekråke;))
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 dytter litt opp denne.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Ja, det var tidlig, men det er jo ikke krise da? Det er ingen tvil, mener jeg da, en god stigning og fortsatt høy temp.. Det var nå bra at du tempet så tidlig i syklusen som du gjorde da
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 hehe,nei ingen krise,men ble veldig overasket...Tempene mine de siste dagene gjør at ff setter spørsmålstegn ved el nå:(Bruker fremdeles clearblue monitoren og den er enda på lav fertiltet.. er på dag 14 i dag..
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg tror ikke det var EL da. Jeg tror at hvis tempen stiger nå en av dagene, så er det EL.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Hei:) Jeg er enig med Elisabeth. Ser ut som at kroppen din prøvde å slippe et egg på CD 8, men så gikk det ikke. Håper du får max på monitoren snart, og at tempen stiger. Masse lykke til!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2009 hei jenter:) Fikk positiv billigtest dag 20..har jeg hatt el nå da tror dere??byttet el test.sist brukte jeg digital nå billig tester sin stav test..blir helt forrvirra jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå