Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Når det står i stillingsannonsen "Attestkopier vedlegges", skal de da kun ha kopier av attester, og ikke av vitnemål o.l? I så fall blir det en tynn konvolutt herfra... Og en annen ting, må attestene ha rett kopi-merke? (regner med det da..)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Virker som om de kun skal ha kopier fra attester da, jobber du har hatt og sann. Jeg har søkt på jobber og lagt med kopier jeg har kopiert selv og det har gått fint. Trodde sann rett-kopi var mer høyskolesøknader og sanne ting som trengte. Lykke til med søkingen!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 takk Har bare hatt 1 jobb før den jeg har nå, så da blir det en slunken konvolutt Jaja, får ringe på mandag og spørre litt om stillingen, slik at jeg fremstår som en drømmeansatt
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Nysjerrig, skyter inn og spør ka jobb det er? Jobber på Ikea nå gjør du ikke.....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 jo, er på jakt etter jobb som førskolelærer fra høsten av
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Jeg ville lagt med kopier av vitnemål fra høyere utdanning også jeg da. Om du søker jobb som førskolelærer så vil de jo verifisere at du faktisk er det:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2009 ja, det er sant. Jeg kan spørre om det på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå