Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hvordan tenker dere rundt det å ikke svare på/ svare veldig seint på sms fra venner og familie? Hvis de stiller et spørsmål f eks? Jeg svarer alltid ganske kjapt selv, og føler det ofte som "silent treatment" hvis andre ikke svarer i det hele tatt. Føler meg oversett etc. Er jo overfølsom på dette eller er det frekt å ikke svare?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Kanskje de ikke har mer penger på kontantkortet... Jeg svarer så fort jeg kan, men har iblant glemt det fordi jeg har vært opptatt når jeg fikk meldingen. Får litt dårlig samvittighet da.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Har du alltid telefonen tilgjengelig da? Jeg føler det som veldig forstyrrende å alltid ha den innen rekkevidde. Kan gå 1 døgn jeg uten å sjekke telefonen, så hos meg kan svarene komme meget sent. I tillegg hender det ofte at jeg glemmer å svare fordi jeg er opptatt, uten at det betyr at personen som sendte den eller innholdet var mindre viktig for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Helt enig med deg,utrolig irriterende. Hender jo jeg må vente litt med å svare selv da.f.eks hvis vi blir bedt på noe og jeg må høre med mannen min først. Men da sender jeg som regel en sms med en gang om at jeg gir beskjed i morgen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Føler av og til at noen (venninner) spiller veldig opptatt og viktige når de kan bruke 2 døgn på å svare på en enkel forespørsel :-P
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Jeg og flere familiemedlemmer og venner har et avslappet forhold til mobieln. Det kan gjerne ta litt tid før vi svarer, alt fra noen timer til et par dager. Er det noe som haster, så ringer jeg i stedet. Så til spørsmålene dine: Om man drøyer med å svare, så tenker jeg at personen har et avslappet forhold til mobilen sin (evt er fri for strøm, hvis jeg vet at det er noen som er mobilavhengig). Og, nei - jeg synes ikke det er frekt å ikke svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå