Gå til innhold

Rykter og sladder....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt utsatt for usanne rykter noen gang? Kan være farlig å spre sladder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at dette innlegget kommer av rykte/kjendis-tråden. Sorry men er man kjendis så får man ta det som følger med. Dersom man ikke vil ha ting på trykk er det jo bare å holde seg borte fra sånt som kan sette igang rykter og oppføre seg.

Samtlige av innleggene gjelder offentlige personer. Hadde det vært om gud og enhver mann regner jeg med at innleggene hadde vært mange flere. Og da hadde det vært snakk om injurie. Ikke nå. Dessuten er ingen av disse innleggene på noen somhelst måte ødeleggende da de fleste har vært fremme en eller annen gang før.

Tror du ikke media har grenser forhva de skriver om eller? Jeg vet at f eks kongehuset får de masse tips men skriver det ikke. Men det er ikke dermed sagt at ryktene ikke sanne.

Dessuten står det klart i overskriften på innlegget hva det gjelder, så om du har så store innvendinger, burde du vel strengt tatt ikke lest på tråden. Ikke for å kaste sten i glasshus for din del liksom... På tide og åpne øynene litt.

Jeg liker kjendissladder!!

Skrevet

Jepp da..

Da jeg ble gravid med x'n min, fikk han høre at han forr all del IKKE måtte tro at det var han som var faren.. Joda, for jeg hadde nemlig hatt sex med masse menn på et toalett på en eller annen uteplass..

Herregud ass... Folk har det kjedelig / er missunnelige.. tenk å finne på å si noe sånn??

Skrevet

Jeg fikk masse spørsmål om jeg var gravid i sommer! Og det var jeg jo ikke. Har flere venninner og, som har blitt utsatt for det samma... Teit!

Også fikk venninna mi spørsmål fra kjæresten sin her om dagen, om jeg hadde mye lån.. for alle sa at jeg hadde mye lån!

Men jeg har 10 tusen i lån...

Folk har virkelig lite å snakke om :P

Skrevet

Det gikk rykter om at venninna mi ikke visste hvem som var faren til barnet hun ventet...og hun har aldri hatt sex med noen andre enn barnefaren i hele sitt liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...