Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 21 år!!! Hjelpeseg som tiden flyr!!
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Ja, det kan jeg tenke meg! :-) Synes at min eldste er blitt sotr jeg, som snart blir 6,5 år, men 21 år er nok litt eldre ja, hehe... Grattis med dagen til din eldste :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Gratulerer så mye med din førstefødte! Stor dag... og stort barn, he he. Mor holder seg skammelig godt da.. Håper jeg ser like fresh ut når min er 21, hi hi. Ha en hyggelig bursdagskveld. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 Takk takk:-) Ja hver fase har sin sjarm og tiden løper like fort for alle:-) Har jo en attpåklatt på snart 3 så spranget er STOOORT:-)
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Samme som mamma du da :-) jeg var 18 år og 3 mnd da min lillebror ble født, og siden jeg ble mamma som 21 åring så er det 3,5 år mellom min lillebror og min eldste sønn. Kjempegøy for de da :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2009 Det var jammen pent sagt Twintipp:-) Jeg blir faktisk snart dobbelt så gammel som henne også......hihihi:-) Snart er det nytt spa-opphold med artiggjengen, så da blir det litt ekstra pleie til mamman;-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2009 Det er moro med ungene. Eldse har flyttet hjemmefra, mellomste er tenåring og skjemmer bort lille rosa sammen med resten av slekta;-D Ikveld er det feiring hos eldste for første gang:-) Blir rart å ikke være den som ordner istand, men ganske fint også:-) Så ikveld blir det fest som begynner rolig med små og store, så sendes de eldste og de yngste hjem og vi midt imellom blir igjen med de unge voksne;-) Hihihi....
Tonita Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Gratulerer så masse! Min eldste fyllte nylig 16. Herregud som tida flyr...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2009 Takk:-) Ja det helt vanvittig. Godt ikke vi mammaer blir en dag eldre da;-DDD I wish....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå