Gå til innhold

Hvem har mest barnetekke av dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det helt klart mannen! Han er sånn som tøyser, herjer og tuller med alle unger, og alle barn forguder ham. Detter en liten unge ved siden av ham, så løfter han opp ungen og trøster mens han venter på at moren/faren skal komme og ta over. Han klarer alltid å pludre med babyer og småunger og finne på noe å si til større unger. Han er ikke sånn at han "må" holde babyer og sånt, på langt nær, men har ikke noe problem med å gjøre det dersom noen spør han og løfter som nevnt opp smårollingerom de gråter eller selv viser at de vil opp til ham.

Jeg er nesten stikk motsatt jeg, hehe... Aner ikke hva jeg skal si til andre sine små barn. Prøver i det lengste å unngå å holde andres babyer, og faller det en liten tass og slår seg så speider jeg rundt og håper intenst noen dukker opp og kan ta ungen, vis ikke løfter jeg jo opp jeg også. Jeg smiler alltid vennlig til andre barn og sånt, og noen sjarmerer meg jo mer enn andre, men jeg har rett og slett ikke noe naturlig lag med andres barn. Ikke når de er små. Derimot får jeg mange tilbakemeldinger på jobb at jeg har et unikt lag med tenåringer, og merker selv at de liker meg. Så store barn går bedre ;-)

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er AKKURAT som deg Alva! Her i huset er også mannen den med mest barnetekke..

MEn jeg har dyretekke da...men det tells kanskje ikke? ;)

Skrevet

Ja, det har jeg også, hehe... Er veldig glad i dyr. Greie skapninger, man trenger ikke snakke med dem liksom ;-)

Skrevet

Her er det meg.. Jeg elsker barn jeg, elsker å dulle med de, snakker gjerne med ukjente små og kan dukke og dalle i timesvis.

Mannen min er ikke min rake motsetning han heller, han er flink med barn... Og holder venners små bebier og slikt.. Men, jeg overgår han en høy gang for å si det slik!

Skrevet

Da må jeg si meg. Mannen mangler tålmodighet og takkler ikke støy fra unger. han kan leke med gutta men da er d gutteting som bensinbiler osv osv. han er glad i unger,men er en litt utålmodig mann.

Skrevet

Mannen i huset som har barne tekke her i huset ja.

Stor stas hver dag når han henter i barnhagen og han har god tid, da ligger han på magen og leker med biler, kler på dukker og styrer bare værre. Herjer med ungene ute og er sånn skikkelig barnehagen onkel.

Skrevet

Det er vel meg, men han prøver heller ikke:) Tror vi begge liker best barn en kan snakke med. Jeg har vokst opp med barn på alle kanter, og jeg tror nok det kommer naturlig for meg.

Skrevet

Det er nok meg her, passet barn siden jeg var bare et barn selv og jeg er veldig gla i barn :) Men nå kjenner jeg at mannen min begynner å puste meg i nakken hehe Så er vel ikke lenge før vi stiller likt tenker jeg :)

Skrevet

Mannen:)

Han er akkurat lik min egen far, som også har et utrolig barnetekke. De kan bare sitte et sted og ungene "dras" mot dem. Helt utrolig:)

Skrevet

Absolutt meg. Men sambo holder lengst ut med å sitte/ligge på gulvet og leke med dem da. Men selv om han fint kan passe egne barn finnes det ikke tekke til andres barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...