celodi Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har rydde litt her nå,minstamann sover og de største leker med nabobarna.. Sambo kommer straks hjem fra jobb og da skal vi ut og handle mat,morsdagsgaver til mamma og svigermor,og litt andre småting. Så skal vi på skøytebanen så snuppa får gått på skøyter og en liten tur på besøk til foreldrene mine. Så er det vel barnetvtid med lørdagsgodt,noe god mat i kveld og bare en rolig lørdagskveld=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Vi har nettopp kommet hjem etter tur med Color Line til Kiel, så mannen er ute og måker LITT snø! Når han er ferdig skal vi dra for å hente gullgutten vår! Og så handle inn litt mat for helga før vi har en skikkelig kosekveld =)
Honningmelon Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Ingenting spesielt. Mannen skal ut for å kjøpe bursdagsgave og morsdagsgaver, også blir det lørdagsgodt med barna. Senere i kveld skal mannen lage wook til meg
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Vi var ute i snøen i en times tid på formiddagen idag, så var Jonas så trøtt at han tok en times hvil når vi kom hjem. Etterpå fikk han lunch før farmor og farfar kom å hentet han. Så nå har vi voksne dagen for oss selv, tatt en god lang dusj, skal å handle mat, lage god mat og avslutte med Max Manus på Kino. En deilig kveld med andre ord. Forhåpentligvis, er første gang han sover borte- skal hente han først i morgen og håper det går bra for alle parter.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Vi har handla mat med akebrett som transport. Så besvimte jeg nesten 4 ganger på rad, så da gikk jeg hjem for å ta dte med ro. Mannen er nå på ettermiddagsvakt, så er bare meg og guttungen på 2. Jeg kjenner at kroppen egentlig trenger søvn, men jeg må holde ut til 19-20tida. Tenkte vi skulle bake speltpizza med sataymarinert kylling, purre og ananas etterpå.
Koseklompen Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Koste oss inne, så dro vi på liten handletur. Kledde godt på oss og gikk ut og lekte i snøen og akte litt..jeg tryna så lang jeg var og ble blaut og fikk snø overalt..da fikk vesla latterkule...den lille mini-sadisten... Så gikk vi en liten tur før vi stoppa innom en butikk på veien og kjøpte med oss kakao ...mmmmmmmmmmmmmm
heisand? Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har vært på Sandvika Storsenter. Kjøpt litt. God de smoothiene på Smoothie Excange!!
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Vi har vært ute og handlet litt i formiddag. Jeg har bakt brownies, og i kveld kommer noen venner hit for at vi skal spille Alias! Fantastisk morsomt spill! :-)
Tøysetipp Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Vært på en helt "fantastisk" skitur. Om noen så oss rekende og sporty så vil jeg bare si at vi lever. Ungen og jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå