jordbærsjokolade Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Vi har en stor kjeller, men den er ganske rå og fuktig. Går det likevel ann å oppbevare klær der nede? Vi har så mange esker som jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg tenkte å først putte de i en pose, så knyte igjen, så i en annen pose og knyte den igjen og tilslutt i pappeske. Burde gå greit da eller? Er ikke sånn at det kommer vann gjennom veggen, men luften der nede er veldig rå.
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Synes egentlig ikke det høres ut som noen god ide.
jordbærsjokolade Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Så dumt da, hvorfor ikke egentlig? Er så lei av alle disse eskene som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 fordi to plastikposer ikke holder det lufttett og da vil klærne dine rotne. men du får jo kjøpt esker som er lufttette til og oppevare klær i.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Om det er såpass fuktig der så ville jeg ikke det jeg heller. Da får de sikkert jordslag de klærne uansett, så da kunne du liksågodt gitt de til fretex f.eks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå