Gå til innhold

Hunderfossen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å planlegger ferien og lurer på hvordan det er å dra til hunderfossen med en 2-åring, vil hun ha noe utbytte av det? Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært der 2 ganger.Første gangen var ungene 1 år og 4 år.Kose seg godt minstemann også ja=) Flere ting han kunne bli med på som liten..

Skrevet

NEI. Anbefaler ikke Hunderfossen for en 2-åring. Greit de kommer inn gratis om de er under ... 90/98 cm. Husker ikke helt, men er de så lave at de kommer inn gratis, er det omtrent ikke noe de kan gjøre. Bare stå å se på, og så må vi skuffe hver gang de ser noe gøy, som de er for korte til å være med på. Bl.a. rafting!

Jeg har "vokst opp" ved Hunderfossen, så parken i seg selv er flott, men ikke for de små. Da anbefaler jeg heller en halv dag eller så på andre siden av elva. Nemlig Lilleputthammer. Der får de små være med på omtrent alt! Selv de litt mer "skumle" karusellene!! :)

Skrevet

Vi har vurdert Lilleputthammer til sommeren med vår 2-åring. Er i tillegg et lekeland i nærheten der som vi også har tenkt på å dra innom.

Skrevet

Vi var i parken i fjor med ei på 10mnd og unger oppe i 10årsalderen.

De var i aktivitet hele gjengen hele dagen!

Vi var også innom Lilleputthammer. Trodde vi toppen kom til å bruke et par timer. Men vi koset oss jammen en hel dag der også :)

Var for alle sammen der og, også for oss voksne!

Ikke minst er prisene der mye kjekkere enn hos Hunderfossen. Både når det gjelder inngang, mat og suvenirer. (Jeg er veldig glad i bøker og fant flere nye bøker av de samme som jeg hadde som lita! Kanskje jeg hadde det største smilet når vi dro derfra)

Skrevet

Hunderforssen er topp fo alle etter min mening. Ja, det er høydegrenser på noen få ting, men slik er det jo i stort sett alle parker. Det er mye å gjøre uansett synes jeg da.

Det er fint å kombinere det med f.eks en dag i lilleputthammer eller en tur opp på toppen av Hafjell med gondolen.

Skrevet

Lilleputthammer var en god ide takk for tipset, vi får tenke litt mere på hunderfossen....

Skrevet

Helt topp spør du meg=) Var det i fjor sommer og da var jenta mi 2 år. Hun koste seg og vi kunne godt ha brukt to dager der. Hun elsket også lilleputthammer. Hvorfor ikke begge deler? Det ligger jo omtrent vegg i vegg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...