Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Her sitter jeg og vi er godt i gang på veien til å blir prøvere som det så fint heter. Går greit. Stresser ikke. Men har jo selvfølgelig lyst. Men har klart å holdt det litt på avstand. Men nå har jeg eggløsning og føler jeg ikke har helt kontroll på disse babytankeønskene. Klarer liksom ikke stå imot. Føler kroppen skriker på å bli gravid. Hehe. Har dette noe sammenheng med eggløsning, eller er det bare det at man blir litt mer følsom under eggløsning generelt? Jeg velger å tro at dette er noe større enn med seg. At det ikke bare er "jeg" som ønsker å bli gravid snart, men rett og slett selve kroppen min. Virker iallefall sånn innimellom. Er noen sterke og dype følelser. Behov rett og slett. Spennende dette her.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg merker det og! Jeg har alltid vært ekstra klar midt i mellom mensperiodene, og da jeg fant ut av min syklus så jeg at dette var ELtiden. Instinkt? :-) Det er veldig sprøtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå