Gå til innhold

"Skal bare, skal bare".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

"jeg skal bare!" sier alltid Albert Åberg til pappaen sin... det føler jeg at jeg gjør også om dagen haha!!

Igår reiste samboeren min på kurs, 5 timer unna. jeg har (idag) 18 dager til termin.. Satser på at ho ikke kommer FØR han er tilbake.. er jo TRE UKER igjen lissom hehe :) Jeg bestemte meg ihvertfall for å ta det heelt med ro hele uka før han dro,og selvfølgelig ihvertfall mens han er vekk. jeg vil jo unngå alt som kan "fremskynde" fødsel akkurat nå!!

Igår ja.. da skulle sønnen min ha barneselskap, og moren min skulle hjelpe meg med forberedelsene :) For jeg skal jo ta det helt med ro!! Stakkars mamma var litt frustrert når ho kom i goood tid før bursdagen skulle begynne, og jeg sa at, ja..eh.. mangler bare å tenne litt stearinlys??

Kl 10.00 dro jeg ned på jobben der jeg skulle ha bursdagen.. Jeg bakte kake, lagde geletog, ordna med mat, hentet pølsepinner ute og spikket de til, støvsuget og vasket gulvet og tørket støv, blåste opp 75! ballonger, dekket bord og pyntet.. FIkk ikke sove se hehe..

Hadde bursdag med 10 unger i alderen 3-5år, veldig vellykket, og guttungen var SUPERFORNØYD!!!! :) Morro :) Jeg var SLITEN! snodig.. Guttunen ble med bestemor hjem, og jeg skulle virkelig nyte en helg dønn aleine og kooose meg og hvile ut :)

idag....

kl 08.00....

LYS VÅKEN!!!! :(

Fyrte opp i ovnen, og ende bøss rundt ovnen gjorde at jeg bare skulle støvsuge litt rundt den.. Hele stua ble støvsugd.. Det var litt seigt borte ved sofaen, bare vaske den flekken.. hele stuegulvet er vasket. Hente mer ved... SNØ!!!! bare måke en liten sti til vedskjulet.. måke snø! en liten sti til søppeldunken også, for må ut med søpla iløpet av dagen lissom... Hele gårdsplassen er brått måket.. Det snør fortsatt!!!

Så inn og rydde alt som kalles søppel.. må jo gå ut med søpla FØR det snør igjen igjen!! Oppvask ble satt i oppvaskmaskin sånn i forbifarta mens jeg ryddet i søppel (måtte jo skrape av et par tallerkner o.l)

jeg har veldig lite klærsom passer om dagen,så vasker ofte :P så måtte bare sette på en maskin med klærne mine i det minste så jeg hadde reine klær i helga.. all skittentøy ble samlet sammen og sortert, og vaskemaskin og tørketrommel jobber nå for fullt, og jeg, jeg bretter klær.. :)

Nå er klokka 10.41,vært oppe i 2,5 timer, på tide meg frokost? Hele huset er jo strøkent.. jeg skulle bare fjerne det værstebøsset akkurat rundt veddunken... Tvang meg til å ta en pause og hvile nå, men det KLØR i fingrene etter å GJØRE NOE!! Matskapet er rotete, og i kommoden til 4åringen ER det masse klær som er blitt for små..burde ryddes vekk.. fugleburene trenger å gjøres reine, (stoore papegøyebur) , og resten av huset trenger en runde med støvsuger og vaskebøtte egentlig... det KLØR etter å gjøre mer!!! en jeg MÅ roe ned, vil ikke framprovosere fødsel nå...

Er det ikke sånn at man får sånn kick like før fødsel? og fullmånen nærmer seg, og jeg har bare 18 dager igjen til termin.. ER fødeklar... og gått med maserier leenge...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Det er bare å komme å få vaske/rydde/måke kikk her hos meg også altså!

Jeg lover at jeg bare skal ligge på sofaen å se på!!!! Hahahaha!!

Skrevet

hehehehe...måtte le...kjenner meg veldig igjen og tenker også skal bare plukke opp den osv...mannen prøver og få meg til å slappe av men...lykke til videre med "nestingen" og den forestående fødsel..

;-)

Skrevet

Jeg har hatt rydde-styre-vaske-ståpåhodetåskrubbedusjen-ommøblere-endevendeboden-osv-kick i sikkert en mnd nå, men ingen tegn til fødsel her nei.. er to dager på overtid..

Skrevet

Gleder meg til jeg får sånn energi jeg. Huset trenger ihvertfall det. :-) Har 38 dager igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...