Januarmamma10 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hvordan hjalp de til med pottetreninga i barnehagen? Jeg synes det er litt mye å be om at de skal følge på do hver halvtime, men viss vi skal klare å få til avvenning jo de i barnehagen gjøre stort sett det samme som oss? Eller? Tok dere hele tilvenningen hjemme? Også lurer jeg på hvor lang tid det tok før deres barn var helt tørre?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Det gikk i hvertfall kjapt, han tisset en gang på do også var det gjort. Han sluttet så og si på dagen med å tisse i bleia, dette var i sommerferien så da han kom tilbake i bhg hadde han vært tørr i måned. Han ba om bleie da han skulle bæsje en liten stund, men det gikk kjapt over det også. Jeg synes ikke det er mye å be barnehage personalet om å følge barnet ditt på do hver halvtime, men om det blir gjort er jo en annen sak:)
fox`y Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 min gikk ikke i barnehage når han sluttet med bleie, så tok hele tilvenningen hjemme:) Tror ikke de rekker å følge han vær halv time. syns d var litt ofte jeg da. Min spurte jeg ca vær time, å tok han me på do:) men min begynte å si ifra selv etter noen dager.
Nyseryllikberta Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Hadde nylig slutta da hun begynte i bhg. Hadde ho på do en gang i timen, gikk bra det. Hadde ca ei uke hjemme før hun begynte i bhg da. Var litt skeptisk siden hun var ny i bhg, men det har gått veldig bra;)
MintCondition Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Jenta vår var 2 da hun sluttet, så hun gikk på småbarnsavdelinga enda. De satte henne på potte når hun ville, og i forbindelse med måltider. Alle de ansatte var kjempepositive til bleieslutten, og forklarte oss at det VAR jo en del av jobben deres å følge opp slike ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå