Gå til innhold

Dere som har barn som ikke bruker bleier lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hjalp de til med pottetreninga i barnehagen? Jeg synes det er litt mye å be om at de skal følge på do hver halvtime, men viss vi skal klare å få til avvenning jo de i barnehagen gjøre stort sett det samme som oss? Eller? Tok dere hele tilvenningen hjemme?

Også lurer jeg på hvor lang tid det tok før deres barn var helt tørre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk i hvertfall kjapt, han tisset en gang på do også var det gjort. Han sluttet så og si på dagen med å tisse i bleia, dette var i sommerferien så da han kom tilbake i bhg hadde han vært tørr i måned. Han ba om bleie da han skulle bæsje en liten stund, men det gikk kjapt over det også. Jeg synes ikke det er mye å be barnehage personalet om å følge barnet ditt på do hver halvtime, men om det blir gjort er jo en annen sak:)

Skrevet

min gikk ikke i barnehage når han sluttet med bleie, så tok hele tilvenningen hjemme:):)

Tror ikke de rekker å følge han vær halv time. syns d var litt ofte jeg da. Min spurte jeg ca vær time, å tok han me på do:) men min begynte å si ifra selv etter noen dager.

Skrevet

Hadde nylig slutta da hun begynte i bhg. Hadde ho på do en gang i timen, gikk bra det. Hadde ca ei uke hjemme før hun begynte i bhg da. Var litt skeptisk siden hun var ny i bhg, men det har gått veldig bra;)

Skrevet

Jenta vår var 2 da hun sluttet, så hun gikk på småbarnsavdelinga enda. De satte henne på potte når hun ville, og i forbindelse med måltider.

Alle de ansatte var kjempepositive til bleieslutten, og forklarte oss at det VAR jo en del av jobben deres å følge opp slike ting! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...