Gå til innhold

Nakkefoldtest? UL i ca uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om dette som en test de over 35 kan få ta med først ul i uke 11 og så evt. en fostervannstest. Prøver å finne noe info om det, har ikke varit på UL siden uke 7 og er nå i uke 13+6 og har ikke UL for i midten på mars. Nån med erfaring på dette tema? Jeg blir 36 i vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det er vel kun de som er 38 år ved terminen som får tilbud om tidlig ul.lyd og duotest og evt fostervannsprøve i det offentlige, eller hvis du har en annen grunn som f.eks tidligere født handikappet barn etc. Jeg er 37 år og har bedt legen min henvise meg til sykehuset på tidlig ul.lyd siden vi hadde icsi og det visstnok er litt større sjangse for at det kan være noe galt. Men jeg tror kanskje ikke jeg får det så jeg har bestilt meg privat ul.lyd hos en lege som jeg vet er dyktig og kan måle nakkefold. Dette var visstnok best å måle i ule 11-12, men må visst gjøres før uke 13+6. Har du diskutert med legen din eller kontaktet noen privat? Lykke til!

Skrevet

Ser ut som svaret mitt forsvant en eller annen plass...

Skrevet

På private klinikker kan alle få tatt en slik undersøkelse. Tror det er i uke 12. Jeg fikk i alle fall avtale på Majorstuaklinikken i uke 12. Da får man vite kjønnet også!!! Jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...