meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 står det i en annonse for ledig leilighet til leie... Greit at de har preferanser, men syns formuleringen var litt uheldig. Barn er like ille som dyr liksom? Vi kommer jo ikke til å ringe på den..
yasmina Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Slitasjemessig saa kan vel barn kanskje vaere verre, samme stoeymessig Skjoenner dem jeg og det at de skriver at de ikke vil ha verken det ene eller det andre betyr jo ikke at de likestiller dyr og barn i andre sammenhenger.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 He he, joda, og som jeg sa: greit at de har preferanser. Men syns bare slik det ble formulert i den annonsen var litt merkelig.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 det er jo helt vanlig at det står.. ifjor så leste jeg annonser på boliger til leie hver dag i et halvt år. å da sto det ikke røyk, ikke barn, ikke dyr. i 80% av annonsene på finn.no korte annonser blir somregel sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå