Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Nå lurer jeg på om dere er enige i at jeg er veldig vanskelig, eller om det er han som overreagerer.. Saken er den at lille-frøkna vår var i lokalavisa i dag, og det var selvsagt stor stas. Mannen min er på tur med kamerater, og kommer ikke hjem før om en uke. Men jeg ringte og fortalte det med en gang. Så bad han meg om å dra ut og kjøpe aviser til hele slekta.. Av flere grunner sa jeg nei til det. Jeg har for det første bare 800 kroner igjen å leve på før lønn den 15. fordi alle pengene denne måneden har gått til depositum på leilighet og barnhageplasser. Halvparten av de pengene skal være til medisiner neste uke, og jeg vil ha minst 400 kroner som buffer. Vi trenger jo mat også. Uansett hadde jeg ikke umiddelbart dratt likevel, fordi jeg har to små som er syke, og ville helst holdt dem inne i helga. Siden jeg sa at jeg ikke kunne dra på butikken, ble han rasende. Han vil ikke be moren sin om å kjøpe avisa selv, heller ikke besteforeldre, tanter osv. Så da sa jeg at han kunne dra ut etter avisen, evt ringe og be noen legge av en haug med eksemplarer. Men han var dritsur og bare avbrøt samtalen. Nå har jeg ringt rundt til alle jeg vet abonnerer, men alle hadde lyst til å beholde sin avis selv... Så nå er jeg litt rådløs... Hva ville dere gjort? Bare latt ham være sur eller? Eller er det jeg som er vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Å herre gud! Dere må seriøst ha problemer om en slik liten ting byr på problemer! Hva med om alle får lese deres eksemplar av avisen? Er ikke sikkert de er så interessert i å ha sitt eget eks heller...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Du er IKKE vanskelig, syns det var lite omtenktsom av mannen din, mener han virkelig at du skal ta med deg syke unger på butikken for å kjøpe aviser?? la han være sur, ikke noe å bry seg om! Er du som skal være sur, hadde blitt fly forbanne om mannen min hadde oppført seg sånn!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 ikke rart det er krig i verden! kan ikke skjønne hvorfor det ikke går ann å be folk kjøpe avisen selv!? det er helt naturlig spør du meg. ring å fortell dem at mini er i avisen, og legg til at så hvis dere er interesert så må dere "løpe og kjøpe". du er ikke vanskelig. mannen din er barnslig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Hæ? Du har allerede sagt du ikke gidder kjøpe aviser likevel ringer du desperat rundt til alle som abonnerer på aviser for å få tak i eksemplarer? Enten er du veldig usikker på deg selv, eller mannen din er psykopat, Eller begge deler, det henger jo ofte sammen. Eller du er en ekstrem drama-queen som lager styr av alt mulig. Hva er du redd for at kan skje fordi du ikke har kjøpt aviser?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Hva med å legge bilde/artikkel i kopimaskin og kopiere til hele slekta de trenger vel ikke få en full avis. Og nei du er ikke vanskelig. SYntes heller mannen din er det. Han har jo tydeligvis ikke mye omtanke for deg og barna når han mener at du skal dra dem med deg til butikken når de er syke. Og bruke penger dere skal ha til mat på sånt tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå