Gå til innhold

Snarvisitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt det alt for travelt i det siste og ser at det er myyyye jeg må lese meg opp på her. Men nå har jeg noen søte småfrøkner som mener at det er på høy tid at vi må spise frokost! Og det kan jeg jo skjønne.

Så skal det bakes muffins, før mor får noen timer for seg selv på shopping (vært gressenke en uke så trenger litt tid hvor jeg later som om det å dingle på cafe helt uten unger er heeelt meg ;-) Tenker ensomheten nytes toppen to timer og ender opp med at jeg shopper nye parkdresser til ungene i stedet for fancy tøy til meg selv, he, he. Og så skal vi alle treffes etterpå hos svigerfamilien hvor vi skal feire svigermors 78 årsdag. Skikkelig kindereggdag med andre ord ;-)

Ha en fantastisk dag alle dere andre også. Så kommer jeg sterkere tilbake om ikke så alt for lenge. Lover ;-))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt timene og følelsen av eget selskap! Og ha en super dag videre med feiring og nye parkdresser. Det kunne jeg fint endt opp med og:-)

Ligger ennå i sengen sammen med lille rosa og venter på å bli kalt inn til frokost;-D Bortskjemt som jeg er!

Hyggelig å se deg:-)

Skrevet

Nyt fritimen(ne) i dag da.Jeg drømmer å om en time helt alene,hehe

Kos deg i selskap og så må du snart komme innom igjen da =)

Skrevet

Hei du travle damen:=) Alltid hyggelig å "se" deg.... selv om det bare er en kjapp visitt:=)

Skrevet

Trivelig å se deg, om enn for en kort stund! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...