Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 natta før så hadde mini kolikktendenser hele natta helt til morgenen. vi tok hver vår tørn hele natta. jeg sovna sist med henne ute på sofaen så samboeren kunne få seg litt søvn før jobb..jeg skulle ikke på møte før elleve tiden så vi fikk sove en halvtime ekstra. i går kveld så la jeg meg klokka elleve på kvelden pga vi hadde vært på farten hele dagen så jeg fikk ikke sovet noe på dagen. typen ville sitte oppe lengre. plutselig var klokka fire på natta.. da kom de inn. samboeren hadde sittet oppe med vår 5 uker gamle baby for at jeg skulle få sove.. han var jo helt knekt da han kom inn. han og lillemor hadde lekt og styra i flere timer.. eneste grunnen til at de kom inn var pga hun viste tydelige tegn på sult.. fikk så vondt av han. som ikke hadde sovet noe mer enn meg akkurat. jeg spurte hvorfor han ikke kom å la seg når han var trøtt.. han svarte at han syns jeg var så flink å virkelig fortjente å i det minste få noe søvn.. godgutten min det
Misti Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 så snill han er da =) godt samspill mellom dere....=) heldige jente=) kos dere masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå