Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 ingen ting. mangler faktisk en kg på startvekten enda.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 ?? Hvor mye man går opp er så individuelt.. Noen går opp masse noen lite.. babyen får det den skal ha uansett...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 så bra for deg, og kjedelig for andre som sliter med å ikke gå opp så masse...
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Så fint da - det var jo informativt. Kjente jeg ble veldig glad for at du delte den informasjonen
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 d her va my likar i 06 da folk itj va frækk. syns faktisk d e litt rart at vækta itj går opp når æ endeli har klart å behold nå mat i magen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Det er jo ikke det at folk er frekke i den forstand.. Men det er jo strengt tatt info som sier oss veldig lite.. jeg skjønte ikke hva du ville med inlegget.. Om du har slitt mye med oppkast og slike ting så er det helt normalt og ikke legge på seg.. Er du overvektig i utgangspunktet så er det helt normalt.. Mange går ned pga sykdom.. Noen er tynne i utgangspunktet og legger på seg ganske mye pga det er naturlig for dens kropp.. Du gir jo ikke noe info om hvorfor dette er "normalt" eller "unormalt" for deg.. derfor svarte jeg slik som jeg gjorde.. Det er jo som at jeg skulle ha lagt inn et inlegg hvor jeg kun skriver.. Jeg har gått ned 3 kg siste 2 ukene.. Og ikke noe mere.. Hva hadde du trodd at jeg ville med det innlegget???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå