LilleSolaMi<3 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 etter et do besøk i dag tidlig var det ganske masse lyserosa utflod på papiret.. jeg datt i går men ikke noe fælt fall,jeg vrikka beinet men ikke vondt noe annet sted! ringe føden og de sa at det var nok ingen fare med det fallet jeg hadde,den lille er godt polstret! men hvorfor har jeg rosa utflod? Har svake mensmurringer.. noen som har erfaringer? jeg skulle bare se det ann og ringe igjen senere om det ikke ga seg.. men man blir jo så engstelig!! er førstegangs så alt er skremmende!!
Maria1979 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 hei! Jeg vet ikke hvorfor du har det...men jeg selv var innblandet i et trafikkuhell forleden(er 33+6 idag)og dro på poliklinikken på Ahus etter at jeg hadde vært til legesjekk for liv,fosterlydsjekk etc.Jeg slo meg ikke til ro med de små undersøkelsene og fikk faktisk komme inn på akuttsjekk...Det de sa var viktig var å sjekke om morkaka var hel og uten tegn til blødning og at blodgj.strømming til navlestrengen var ok,og at fosteret beveget seg.Jeg hadde ikke fått press på magen,opg ingen tegn til blod noe sted...men likevel.... Det KAN jo hende det er lurt at du tar en tur innom sykehuset for en sjekk selvom de sier til deg at det sikkert ikke er noe farlig.Det er pyton å være engstlig.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 ringe føden og fortelle at du har rosa utflod på papiret osv at du falt i går så skal du nok få komme til sjekk datt med jentan mine i magen forige uke og fikk beskjed av legen om å ringe med en gang om jeg fikk mensmurringer/smerter og rosuflod/blødninger for det kunne være tegn på at morkaken hadde løsnet.. lykke til bedre og ta en tlf for mye som en lege sa til venninna mi når ho var gravid.. Det finnes ingen hysteriske gravide bare bekymrede mammaer:)
LilleSolaMi<3 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 ringte de med en gang,men fikk beskjed om å se det ann og ringe tilbake om det fortsatte! ser ikke ut til at det kommer mere,men ser det ann litt til om det kommer mere! jeg sklei ned en lemm og falt på rompa oppå beinet mitt,så noe drastisk fall var det ikke! gikk nojk hardest utover beinet mitt,som jeg vrikka! men det stikker litt oppi skjeden nå,litt ubehagelig,men dette har jeg kjent tidligere også så kan vel bare være noe som er normalt?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå