Fillerya Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Etter 11 år sammen er jeg og mannen fortsatt ikke enige om hvordan helgemorgenene skal være. Han mener at når du står opp, så skal du kle på deg og spise med en eneste gang. Jeg derimot syns det er deilig å vasse rundt i pysjen, drikke kaffe, lese avisa, og spise frokost når kroppen har våkna litt. Men gud som han maser! Skal du ikke kle på deg snart, hvor lenge skal du egentlig gå sånn? Og jeg blir så irritert... Greit det er en bagatell, men det må jeg da ærlig talt få bestemme sjøl! Hver eneste morgen i uka spretter jeg opp kl 0500, hiver på meg klær, og kaster i meg ei skive, så akkurat i helga vil jeg gjøre som jeg vil. Basta. Så nå sitter jeg fortsatt i pysj, som den trassne drittungen jeg er!
selma07 og engel Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Bra!!!! Skjønner at du blir irritert av det. Det er vel ingen bagatell å ønske å bestemme over seg selv! Er sjøl irritert på min mann, han har jobba vanvittig hele uka, var på fest igår, dårlig form idag, sov lenge og lurte på om jeg kunne ta med snuppa ut sånn at han kunne få slappa litt av..... Trenger vel ikke si mer... Nei vass rundt i pysjen du, kos deg med avis og kaffe, og kos deg litt over at det irriterer mannen din:-) Ha en god lørdag!
Trollmora Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Holder med deg i å vasse rundt i pysjen til det passer å gå ett skritt videre på dagen:o) Vi har delt helgemorgene, vi. Jeg står opp med ungene lørdag og Trollfar tar seg av dem søndag. Vi har etter beste evne forsøkt å få ungene til å forstå at lørdag/søndagsmorgen kan vi ligge lenge, slappe av og kose oss. Lørdager tusler ungene og jeg i dusjen når vi står opp, de sitter i sofaen i badekåper og ser på barne-tv, mens de fortærer frokosten. Søndagsmorgen braser Trollfar egg & bacon, men jeg murmler i senga til jeg synes det er på tide å stå opp. Å reise ut i otta for å gjøre noe, det være seg handling eller skitur gidder ikke jeg. Deilig å slappe av å ta seg inn igjen etter en uke med full fart. Så kos deg med kaffe og avis til kroppen er på din side og ikke la deg irritere av andres innfall og anfall om hvordan du skal bruke morgenen på ) Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå