Dossa :) Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hva mener dere om en slik bamse? Noen med erfaringer? Pris og hvor får man kjøpt en slik bamse? Takk for svar
¤A-09¤ Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Dytter litt på denne jeg også, lurer på om det har noe for seg. Jeg så de hadde det på utstyrsbutikken for barn her i byen, kostet 499,-
21.februar09 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Er en bamse med en liten "radio" inni som man skrur opp og ned volum på. Lyden som kommer ut er sånn lyd som babyen hører fra innsiden av magen. Lyden høres ut som en radio som ikke er på noen kanal, sån skurring med en svake hjerteslag ibakgrunnen:) MAn kan lure på hva dette skal være godt for; jeg vet ikke om det har blitt påvist av undersøkelser osv. men det sies at om barnet har denne bamsen fra fødselen av så vil den falle mer til ro, da han/hun hører de samme lydene som den har gjort under svangerskapet. Jeg har fått meg en slik en, og gleder meg til å teste dette ut:) Har pakket den i sykehusbagen:)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Du får kjøpt en slik bamse her: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2755&KatId=28 Jeg vurderer sterkt å kjøpe en selv faktisk. til førstemann hadde jeg en huske med musikk og lyder, og en av lydene var hjertelyd. Når han hadde luftsmerter og skrek mye på kveldene satte vi han der med hjertelyden på, og vips roet han seg og sovnet. Så jeg tror den lyden har noe for seg altså.
snart to barns mamma:) Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 jeg hadde sånnen bamse til jenta mi det er 3snart 4 år siden. syns ikke den hadde NOEN virkning ble bare irriterende for oss etter hvert. brukte mye penger på noe som bare er oppskrytt.
Høygravid&gla:-) Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Hei,Jeg fikk en sånn bamse av venninna mi til jul. Den lyser på magen å spiller rolige å fine melodier. Gutten min begynner å sparke med engang han hører denne , blitt vant til den, å tror han kommer til å ha mye glede av den etter han blir født . Den ble kjøpt i utlandet, men kan se om j finner esken ,tilfelle noen vil bestille den. Den er laget til barn, før å etter fødsel:-)
Dossa :) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2009 Når jeg søker på nettet så får jeg opp følgende: Babiage Doodoo og Tummy Sleep sovebjørn Er det to forskjellige bamser eller rett og slett den samme bare med likt ulikt navn?? Noen som veit om det er forskjell på de to bamsene?
Høygravid&gla:-) Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 www.ficher-price.com er adressen , oceans wounders står det på pakkningen som jeg kjøpte bamsen i, den hermer etter lyder som fosteret hører, boblende lyder samtdilig som melodi spilles a, den er nydelig!!! anbefales.
Høygravid&gla:-) Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Beklager www.fisher-price.com ocean wounders , går under leker til spebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå