Gå til innhold

Rogaland folk?=)


Oktober-barn

Anbefalte innlegg

Hei!

Såg det var en del folk fra stavanger her. Eg er sjøl fra Klepp, 23 år og e gravid for første gang. Har ikkje vært hos lege ennå, men har tatt ulike termintesta på internett. Da fikk eg termin 05, 06 og 07 oktober. Blir spennende å se hvilken dato eg får av legen. Har alle dere andre vært hos legen? Har ikke bestill time enda, og føler eg er sent ute i forhold til andre som eg leser om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! ja eg e fra Sandnes, 26 år, og min første :) Foreløpig termin e 16 oktober! Eg har ikkje ringt legen for å bestilla time ennå, og så e eg litt usikker på om eg ska bruka lege eller jordmor... kanskje någen vet ka så e forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann.

 

Jeg er 28 år og bor i Stavanger og dette er mitt andre svangerskap.

Sist brukte jeg både lege og jormor, gikk annenhver, og det fungerte svært bra.

Har vært hos legen allerede for jeg ville ha tidlig ultralyd grunnet en tidligere spontasabort, men alt såg bra ut denne gangen.

Jeg skal bestille legetime igjen i uke12, og da kan jeg få høre hjertelyden og. Blir spennende.

 

Lykke til dere rogaland folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Rogalending eg og, bor i Tysvær rett utenfor Haugesund. Kort veg til Stavanger:-) 6+2 i dag, kvalm som bare det, og har inntrykk av at det blir noen laaange mnd til oktober, haha! Det går nok fort etterhvert da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Kommer fra Sandnes jeg også, foreløpig termin (noe usikker) er 1 oktober. Venter nr 2.

 

Forrige gang gikk jeg til både fastlegen min og jordmor, du går annenhver gang til jordmor og lege. Når du tar kontakt med fastlegen din vil du få en time til første gangs kontroll, ca når du er 10 uker på vei.

 

Jordmor måtte jeg skaffe selv denne gangen, da henvender du deg til helsestasjonen eller en privat jordmor.

 

Jeg har da blitt henvist til gynekolog denne gangen pga sterke smerter venstre nederst i magen. Her har de jordmor på huset så jeg slipper å dra ulike steder når jeg skal på kontroll. Ekstra pluss var jo selvsagt at de har 3d ultralyd :o)

 

Lykke til alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er fra Jørpeland..en båttur fra Stavanger;) 6+2 idag;) Ingen symptomer enda...krysser fingrene for å unslippe kvalmen! ;) Termin 29 okt..ca:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opprinnelig fra Bergen, men har bodd i Stavanger i snart 5 år og blir nok en god stund til. Trives kjempe godt her.

Er 10 + 1 på vei, termin 1.oktober.

1. unge på vei... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er fra Gausel/Stavanger. Blir snart 27år og venter mitt andre barn, om alt går bra, er veldig urolig... Jenta mi er 2år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stavanger (rett over veien fra Mosvangen camping ved Mosvannet) og venter vårt andre barn. Jeg vokste opp laaaaangt oppi nord men flyttet hit i 2005 etter en stint i London der jeg tok med meg en engelskmann hjem. Jenta vår er 20 mnd nå, og jeg gleder meg til hun skal bli storesøster!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innflytetr jeg også, men har bodd her i 10 år nå, så regner meg NESTEN for siddis å være :-)

Bor i Stavanger, venter nr 2 og er veldig urolig og nervøs pga et par "uhell" tidligere. Krysser fingre for at alt går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også innflytter til Stavanger fra Bergen. Liker meg veldig godt her!

Har termin 20. oktober. Har en jente fra før :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...