Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Våknet i morges og så at jeg har masse store blåmerker på leggene, hva kan det være? Har også mye vondt i kroppen,i musklene og leddene. Er mye svimmel og dårlig form. Kroppen tåler ikke kulde. Har vært til lege,hun sier dette er normalt etter fødsel. Har tatt vitaminer lenge nå. Kan vel ikke være normalt?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Synes du skulle fått tatt noen blodprøver jeg. Jernlager, b12, hb, ft4, (thryoxin) tja...
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Spontanoppståtte blåmerker er ikke normalt. Så med mindre du vet at du har sparket vilt rundt deg i søvne eller noe, tar du en tur til legen igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Begynne og bli redd ja. Er jo symptom på blodkreft. Får høre at jeg ser dårlig ut. Skal til lege neste uke igjenn.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Huff, dette hørtes ikke noe bra ut nei...Skummle symptomer du beskriver. Trenger ikke å være leukemi, finnes mange andre blodsykdommer også.. Har du gått mye ned i vekt det siste? Mange infeksjoner? Nattesvette? Ville tatt meg en tlf til legevakta jeg! Masse, masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Hvordan går det med deg? Ringt legevakten???
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Du må ta kontakt med lege umiddelbart, kan være at blodet ditt ikke koagulerer. Dvs levrer seg, nesten som blødere. Blodplatene som ikke fungerer, dette kan komme nokså brått på. Kan være livstruende. Ikke for å skremme, men bedre å få sjekket. Krysser fingrene for at det ikke er dette da.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Hei.har ikke snakket med legevakta enda,har vansker med og finne barnvakt. Har hatt smerter i føtter og hender i mange mnd nå. Av og til så mye at jeg griner. Skjønner ikke mye av det her. Håper legen finner ut noe, sånn at jeg blir bedre. Vet ikke om jeg klare og leve med de smertene mer.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 sånn for å ufarliggjøre det litt og så kan det vere forsåvidt ufarlige symptomer og. du kan ha dårlig blodsirkulasjon som gir stikkning og smerter i hendene(svangerskap og åreforkalkning), lite aktivitet, ødemer. les om vitaminene du tar kan gi bivirkninger! det kan jo hende du har noe form for giktplager, eller så enkelt at du bare er utkjørt etter sv skapet. kan vere du brygger på influensaen eller anna infeksjon. det er ikek samboeren din som har spent deg inatt da? dersom noe forandrer seg akutt ring legevakten iallefall, selv om du ikke har barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Hehe,har ingen sambo. Blåmerkene har komt av seg selv. Er ikke 1 gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå