Lotta med novembergutt Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hvor mye synes dere jeg kan ta for denne? TFK joggster twist, ny høsten 08, kun brukt litt til og fra i 3 mnd. Sportsdelen er aldri brukt Fargen er sort Ikke en eneste skramme Med følger adaptere til maxi cosi, regntrekk til sportsdelen og 2 nye slanger til bakdekkene. Noen som har en pris til meg? Ny pris på sportsdelen er 4799,- og bagen 1599,-, adapteren koster vel 250 - de er aldri brukt og regntrekket husker jeg ikke hvor mye koster...
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Prøv på 5000 kr da? Evt 4500 og så får du se an responsen og evt prise ned?
Lotta med novembergutt Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Takk takk Flere meninger? Tenkte egentlig på 5000 selv - er jo i grunn verdt det, men samtidig er det MYE penger for en brukt vogn :\
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Ville nok ikkelagt meg høyere enn 4500kr, max..... Folk blir ikke engang interessert hvis prisen er for høy. Det er jo en brukt vare, selv om den ikke er brukt så lenge. Solgte nettopp en vogn selv. Vi kjøpte den for 13 mnd siden og har nesten ikke brukt den (fordi jeg ikke har likt den så godt som jeg trodde jeg skulle) Ikke en skramme, ripe el falmet noe sted. Tok halv pris av det vi betalte på salg i sverige. (sikkert veldig billig, men brukt er brukt =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå