Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Sitter her og er rimelig "kake" og prøver å holde meg våken mens minstejenta på 1,5 raser opplagt rundt i stua.... Hører de andre er på tur snart.... Har hatt vonde murringer i hele natt og ikke fått slappe av noe særlig. Var en tur på føden i går for jeg kjente så lite liv syntes jeg. Hadde ikke kjent noe siden kvelden før... Der sa de at babyen kunne være ekstra stille rett før fødsel.... kanskje noe er rett rundt hjørnet. Ellers full sjekk og alt ok. Vekt estimert til 3450g, altså en komplett ferdig baby! Men nå synes jeg det kan skje noe ordentlig snart.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 da er vi to jeg har også kjnt på tak i magen og vondt over ryggen i hele natt. Ble liggende våken for å ikke vekke hele huset her, men var godt å få en varm dusj på morgenen og få gått litt rundt igjen. er også i 37 + 2 idag Min lille er estimert til rett over 3 kg og er nok ganske klar for verdenen utenfor magen snart. Jeg håper dette her snart kan gå over til noe mer for nå føles det som om det verken blir fugl eller fisk av disse vondtene, man blir bare veldig trøtt... masse lykke til får håpe det tar seg opp snart!
zitapus Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Dere som har maserier....kjenner dere at sammentrekning i livmora når dere får mensmurringer eller vondt i ryggen? Jeg har av og til noe som kan ligne på menssmerter eller smerter i ryggen, ganske svake riktignok, men lurer på om det kan være forberedelse på noe. Men det er ikke alltid jeg har kynner når jeg har vondt i ryggen, så kanskje er det bare ryggvondt og ikke noe i forbindelse med fødsel Skal heldigvis til jm på mandag så da kan jeg spørre litt mere, min forrige fødsel startet med et pang og fortsatte med pang så jeg kan ikke noe om dette med maserier.
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 Kjenner ikke så harde sammenetrekninger som når det er kynnere, men har heller ikke hatt særlig med kynnere i dette svangerskapet. Men når det topper med murringer nå så er det også sammentrekninger. Kjenner det begynner nederst i magen og bygger seg oppover, bokstavelig talt. Inatt har jeg selvfølgelig nesten ikke kjent noenting... Men får ikke sove likevel, må opp og spise, tisse, urolig i kroppen osv.... utålmodig, men enda 12 dager til UL-termin, menstermin er i dag (!), og tegnene er der, det er jeg sikker på, men de kommer og går. Jeg vil de skal komme for å bli, og ikke gi seg før ungen er ute!
Nemlig Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Sove ja... hva var det for noe igjen? I går følte jeg meg rett og slett dårlig da jeg hadde sovet toppen to timer på to netter (pga som en skriver uro i kroppen, tissing, dårlig liggestilling etc)... I natt klarte jeg heldigvis å sove noen timer, men våknet opp med skikkelige mensmurringer. Ble lurt (igjen) til å tro at noe var på gang... Men neida, den gang ei... Er en uke igjen til ul termin, så jeg er ganske klar for action. Skal til jordmor onsdag, tror jeg skal spørre henne om stripping. FIkk sist ei på 4 kg (fire dg på overtid), og hun her er estimert (ul) til å bli ganske mye større så håper jeg sliper overtid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå