Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 jeg har blitt gravid med en jeg holdt på med .... etter at jeg sa det til han mente han det var min feil, at jeg lurte han, at jeg må ta abort for han orker ikke flere problemer nå, og jeg kunne bare prøve å beholde for jeg kjenner han ikke så godt som jeg tror, og at jeg ikke kommer langt hvis jeg velger å beholde. At jeg er selve djevelen som vil gjøre sånn mot han. Jeg skal beholde, men er redd... hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 du beholder, men oppgir ikke han som barnefar..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 og pressiserer til han at du ikke vil ha noe med han å gjøre, og at du ikke vil oppgi han som pappa.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Du beholder barnet og gjør det klart for ham at HAN er faren og at han SKAL betale barnebidrag, ikke la han snike seg unna. Gi han klar beskjed om at hvis han truer deg igjen så går du rett til politiet. Behold truende tekstmeldinger hvis han har sendt deg det. Allier deg med en veninne eller famillie medlemer og ha på høytaler neste gang dere snakker sammen på tlf sånn at du har vitner på at han faktisk truer deg!!!! Ikke nøl med og gå til politiet. Men uansett ikke la han komme seg unna uten og betale bidrag. Det er faktisk hans barn også og han er like ansvarlig for unfangelsen så det du der.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 hi her... har ikke vært noe kontakt mellom oss to siden jeg sa det til han... men jeg har beholdt alle meldingene han har sendt til meg... bare er litt redd for hva han kan gjøre jeg....
Pengetreet Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Forstår at du tenker på dette, men mest sannsynlig er det bare tomme trusler for å presse deg. De aller færreste gjør alvor av det de truer med, da kommer de tross alt i trøbbel selv. Men de finnes desverre endel menn ( ofte unge og dumme) som kommer med trusler for å få viljen sin igjennom. , fordi de ikke er voksne nok til å dikutere dette på en fornuftig måte.. Ta vare på de tekstmeldingene, er de alvorlige så gå til politiet med de. Og ikke la deg presse!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 ja jeg skal beholde dem som bevis i hvertfall.. skjønner ikke at han kan reagere sånn... jeg er bare glad for at han ikke vet hvor jeg oppholder meg jeg... min skyld at jeg ble gravid a du... vi var 2 om det... hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Du går til politiet. Så har du iallefall fått latt dem se det. Skaff en voldsalarm. Du er gravid, og redd. Det skal du ikke gå rundt og være.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Jeg ringte til politiet etter at det var 2 voksne gutter på døren min,BF tilbydde meg en stor sum med penger om jeg tok abort,sa de,det hele var så absurd...Jeg sa at jeg dessverre ikke var tilsalsgs.... Politiet sa rett ut etter å ha fått navn og adresse på BF,at om noe skjedde meg,visste de hvor de skulle henvende seg FØRST. Barnet er født for lenge siden,hørte ikke mer fra disse guttene mens jeg gikk gravid heldigvis.. Ihvertfall,er du redd for ditt eget liv eller føler deg utrygg på noen måte,ring politiet å fortell om din bekymring/uro/redsel Og når BF tar kontakt,så si at politiet har fått alle opplysninger... Stå på,men vær forsiktig.. Lykke til snuppa...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 herregud.. ja jeg skal vente litt til.... men er så dumt å utsette meg for stress pgr av graviditeten... han sa han skulle anmelde meg fordi han mente jeg lurte han med å bli gravid... og han kjenner mange rundt om i oslo som sikkert kjenner meg og vet hvor jeg er... jeg bor hos min mor foreløpig og har ikke lyst til å utsette hun og familien for noen fare.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå